شرکت مخابرات ایران در چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومیها مقام نخست را کسب کرد
به گزارش سیتنا، چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، ۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ در دو بخش رقابتی و آموزشی در بخش های ادبیات ،برنامه انتشاراتی ، تحلیل محتوا ، تبلیغات و رسانه های دیجیتال با هدف انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد.
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علاوه بر کسب مقام های نخست در بخش های ذکر شده، در بخش تحلیل محتوا ، پوستر ،گزارش، تیزر و موشن گرافیک رتبه دوم را در بین تمامی شرکت کنندگان کسب کرد.
بر اساس این گزارش، آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ، توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها ، مهارت های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشاراتی و فرهنگ سازی ، تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات ، از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
همچنین، تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرایند انتشارات ، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلاء و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها و ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی در بین روابط عمومی های کشور از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید