کدخبر :294786 پرینت
28 اردیبهشت 1403 - 08:10

آخرین نسخه بازی «فرقه حشاشین» به آیفون می‌آید

شرکت «اپل» که از سال گذشته مشغول متقاعد کردن گیمرها است تا جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای را روی گوشی «آیفون» تجربه کنند، به عنوان جدیدترین افزوده، آخرین نسخه بازی «فرقه حشاشین» را به زودی روی گوشی‌های آیفون می‌آورد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت «اپل» از سال گذشته مشغول متقاعد کردن گیمرها بوده تا جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای را روی گوشی «آیفون» تجربه کنند و در این راستا تعدادی از مشهورترین بازی‌ها را به سیاهه خود افزوده است. آخرین نسخه «فرقه حشاشین» جدیدترین افزوده است که به زودی به آیفون می‌آید.

«فرقه حشاشین: سراب» با آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو، و آیفون 15 پرو مکس سازگار است و در تاریخ 6 ژوئن منتشر می‌شود. این بازی پیشرفته همچنین روی «آی‌پد ایر» و «آی‌پد پرو» قابل بازی کردن خواهد بود.

در ابتدا می‌توان یک نسخه آزمایشی 90 دقیقه‌ای از آن را به طور رایگان بازی کرد و اگر پس از آن صاحب آیفون خواست به بازی ادامه بدهد، باید 50 دلار بپردازد، که تقریبا همان قیمت بازی روی کنسول‌هایی مثل «ایکس‌باکس» و «پلی‌استیشن» است.

نسخه آیفون همچنین از مشخصه «جابجایی ذخیره» پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید ذخیره خود از بازی را بین سایر سیستم‌ها جابجا کنید. اهمیت این ویژگی در این است که از آنجایی که بازی فقط چند ماهی است به بازار آمده است، بازی‌کنندگانی که هنوز آن را روی کنسول‌های دیگر تمام نکرده‌اند می‌توانند ادامه بازی خود را روی آیفون انجام دهند.

سراب، که در ابتدا قرار بود افزوده‌ای قابل دانلود به عنوان قبلی فرقه حشاشین باشد، نسبت به نسخه‌های قبلی این مجموعه به نام‌های «اودیسه» (2018) «والهالا» (2020) یک بازی کوچکتر و متمرکزتر است. در جایی که آن دو بازی بیشتر در فضای ماجراجویی در جهان آزاد می‌گذشتند، سراب به سبک قدیمی بازی مخفی و جاسوسی بازمی‌گردد.

بازی‌های بزرگ دیگری که اپل تاکنون آنها را به آیفون منتقل کرده است، اگرچه هنوز زیاد نیستند، اما در دنیای بازی‌های رایانه‌ای عنوان‌های مهمی هستند. این‌ها «رزیدنت ایول»، «رزیدنت ایول: روستا»، و نسخه بازسازی‌شده بازی بسیاری محبوب «رزیدنت ایول 4» هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.