کدخبر :294883 پرینت
30 اردیبهشت 1403 - 10:35

عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری شهرستان گیلانغرب در استان کرمانشاه کلید خورد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از آغاز عملیات عمرانی پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهرستان گیلانغرب خبر داد.

متن خبر

به گزارشسیتنا، سیدابوالفضل محمدی ضمن تشکر از زحمات تمام دست‌اندرکاران پروژه فیبرنوری‌ منازل و کسب‌کارها درسطح استان، از آغاز عملیات عمرانی پروژه فیبرنوری در شهرستان گیلانغرب خبر داد.

محمدی با اشاره به اهمیت اینترنت پرسرعت فیبر نوری در جهت رشد علمی و اقتصادی شهرستان گیلانغرب، افزود: به‌موجب حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش‌بی‌وقفه همکارانم درسطح استان، روز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت ماه حفاری فیبر نوری در شهرستان گیلانغرب آغاز شد.

وی افزود: پروژه فیبرنوری منازل وکسب وکارها پس از  شهرستان اسلام‌آباد غرب به شهرستان گیلانغرب رسید که به امید خدا جوانان مستعد این شهرستان مقاوم بتوانند از این فرصت عالی در جهت رشد علمی و اقتصادی خود استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات استان کرمانشاه در پایان ضمن تشکر از تمام دستگاه‌های سهیم در این پروژه در استان، تصریح کرد: این اقدام همزمان با روز جهانی ارتباطات نشان از تعهد و تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم و ایجاد فرصت‌های برابر در دسترسی به فناوری‌های نوین ارتباطی دارد که امیدواریم با ادامه روند اجرای پروژه فیبرنوری شاهد تحولات مثبت و چشم‌گیری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سراسر کشور باشیم.

بر اساس این گزارش، پروژه فیبرنوری در استان‌ کرمانشاه تاکنون 375.1 کیلومتر حفاری شهری، 207.1 کیلومتر شوت فیبرنوری، نصب 178 کابینت شهری و 4765FAT انجام شده است، که منجر به دسترسی 2705 مشترک به اینترنت فیبرنوری در استان کرمانشاه شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.