کدخبر :294881 پرینت
30 اردیبهشت 1403 - 10:14

پایداری وضعیت ارتباطی شهر مشهد و استان خراسان رضوی در روزهای پر بارش اخیر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از تلاش شبانه روزی مجموعه ارتباطی این استان، به منظور پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در جریان سیل اخیر خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علی دلگیر ضمن تسلیت به خانواده های داغدار سیل اخیر گفت: بارش شدید نزولات آسمانی و جاری شدن سیل در مناطق مختلف استان و شهر مقدس مشهد که از اواسط هفته گذشته شروع شد، باعث جاری شدن سیل، تخریب برخی ازجاده های روستایی و متأسفانه فوت تنی چند از هم استانی های عزیزمان شد.

وی افزود: با وجود آسیب جدی که به برخی از زیر ساخت های عمرانی شهر مشهد و استان وارد آمد، وضعیت ارتباطی استان طی این مدت در شرایط پایدار قرار داشت و مشکل حادی در پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت ملاحظه نشد.

دلگیر با اشاره به اینکه در چند روز اخیر فقط در دو شهر فریمان و کلات به علت تخریب مسیر جاده ای، قطعی موقت فیبر داشتیم، تصریح کرد: با تلاش و همت تیم های رفع تداخل فرکانس، وضعیت ارتباطی این دو شهر نیز در کمترین زمان ممکن مرتفع شد به صورتی که همه مناطق استان هم اکنون در شرایط کاملا پایدار ارتباطی قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: به دلیل ادامه دار بودن شرایط ناپادار جوی در سطح استان، مجموعه ارتباطی به صورت شبانه روزی پای کار هستند تا هر گونه تداخل و یا افت کیفیت احتمالی در شبکه ارتباطی را در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.