کد مطلب: 

283915

هشدار پلیس فتا پیرامون تماس‌های خارج از کشور

رئیس پلیس فتا استان مرکزی ضمن هشدار در خصوص هزینه‌های بالای تماس‌های خارج از کشور، از هموطنان خواست با تماس‌های ازدست‌رفته خارجی، مجدد تماس نگیرند.
هشدار پلیس فتا پیرامون تماس‌های خارج از کشور

به گزارش سیتنا، سرهنگ دوم فرهاد شاطری گفت: تماس‌های ازدست‌رفته بین‌المللی یکی از شیوه‌های کلاهبرداران بین‌المللی است که کلاهبرداران ابتدا یک تماس کوتاه با مشترک ارتباط برقرار کرده و به‌سرعت قطع می‌کنند اما تعداد زیادی از مشترکان تلفن همراه عادت دارند پس از هر تماس ناموفق، اقدام به برقراری تماس با فرد تماس‌گیرنده کنند.

این مقام مسئول افزود: اغلب این تماس‌ها از کشورهایی با هزینه‌های بالای مخابراتی مثل آفریقا می‌باشد و هدف از این تماس‌ها کسب درآمدهای غیرقانونی از مشترکین سایر کشورهاست.

سرهنگ شاطری بیان نمود: اگر از یک شماره بین‌المللی یا غیرمعمول، تماس ازدست‌رفته داشتید، برای تماس دوباره با آن شماره وسوسه نشوید و از برقراری تماس مجدد با شماره‏‌های بین‌المللی ناآشنا و نامتعارف جدا خودداری کنید، زیرا در صورت گرفتار شدن مشترک به این مشکل، پرداخت قبوض بر عهده‏‌ خود او می‌باشد.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: توجه داشته باشید که در صورت نادیده گرفتن تماس‌های ناشناس خارجی هیچ‌گونه اتفاقی رخ نمی‌دهد. پس برای تماس دوباره با آن شماره وسوسه نشوید و از برقراری تماس مجدد با شماره‏‌های بین‌المللی ناآشنا و نامتعارف جدا خودداری کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-08-14 09:20

افزودن دیدگاه جدید