کد مطلب: 

294587

محفوظی، نماینده مجلس در گفت‌وگو با سیتنا: قرار نیست با طرح صیانت، فیلتر یا محدودیتی در فضای مجازی اعمال شود

رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها کاملا به سود عموم مردم است و قرار نیست که فیلتر یا محدودیتی در فضای مجازی اعمال شود، لذا به نظر بنده، مخالفان این طرح آن را دقیق مطالعه نکرده اند.
محفوظی، نماینده مجلس در گفت‌وگو با سیتنا: قرار نیست با طرح صیانت، فیلتر یا محدودیتی در فضای مجازی اعمال شود

سید مجتبی محفوظی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون انتشار دستور جلسه این هفته مجلس با موضوع گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیامرسان‌ها (طبق اصل 85 قانون اساسی)، گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، این طرح یکی از طرح های خوب مجلس یازدهم به شمار می رود و لذا علت مخالفت برخی نمایندگان مجلس، رسانه‌ها و مردم را درک نمی کنم.

نماینده آبادان در مجلس، ادامه داد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیامرسان‌ها برای صیانت است و کاملا به سود عموم مردم است و قرار نیست که فیلتر یا محدودیتی اعمال شود، صرفا قانونی تصویب خواهد شد که اگر تعرض یا هکی در فضای مجازی صورت گرفت، قانونی برای حل آن وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: پس از تصویب این قانون، سایت‌ها و صفحات پربازدید فضای مجازی، برای تبلیغات و تولید محتوای خود می‌توانند هزینه دریافت کنند و در نهایت این قانونمندی در فضای مجازی به نفع همه خواهد بود.

محفوظی، تاکید کرد: هر فردی که با طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها، مخالف است، از نظر بنده آن را مطالعه نکرده است.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-13 12:38

افزودن دیدگاه جدید