کدخبر :294564 پرینت
24 اردیبهشت 1403 - 09:37

کوبا سیستم جدید ویزای الکترونیکی را برای گردشگری پیاده سازی می‌کند

وزیر گردشگری کوبا اعلام کرد که که از شش می تا 30 ژوئن، این جزیره سیستم جدید روادید الکترونیکی را برای گردشگران خارجی پیاده سازی خواهد کرد، که جایگزین کارت گردشگری فعلی خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، چهل و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کوبا (FITCuba) در مقصد گردشگری Jardines del Rey در میان تردیدهای این بخش به دلیل تعداد ضعیف بازدیدکنندگان و با انتشار اخباری مانند اجرای ویزای الکترونیکی جدید سیستم گردشگری در کوبا افتتاح شد.

وزیر گردشگری خوان کارلوس گارسیا گراندا در جریان افتتاحیه این نمایشگاه گفت که از شش می تا 30 ژوئن این جزیره سیستم جدید روادید الکترونیکی را برای گردشگران خارجی پیاده سازی خواهد کرد که جایگزین کارت گردشگری فعلی خواهد شد.

این مکانیسم توسط وزارت روابط خارجی و اداره مهاجرت و اتباع خارجی اجرا خواهد شد. FITCuba  که امسال به بازارهای آمریکای لاتین و کارائیب اختصاص یافته است، بیش از 670 متخصص در بخش گردشگری را از کشورهایی مانند اسپانیا، مکزیک، کلمبیا، ایتالیا و کانادا و غیره گرد هم می آورد.

به گفته مقامات کوبایی این بخش، از جمله اهداف این نمایشگاه، جستجوی ارتباط هوایی بیشتر و نزدیک شدن به بازار گردشگری منطقه ای است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.