کد مطلب: 

279267

حضور شرکت‌های مخابراتی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته روسیه

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته روسیه، تعدادی از شرکت‌های مخابراتی ایران نیز با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه حضور یافتند که به گفته دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، به دنبال حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های پیشین روسیه و همچنین حضور وزرا و مسوولین روسیه در برخی نمایشگاه ایران و بازدید از محصولات ایرانی و به نتیجه رساندن مذاکرات صورت گرفته بین شرکت های این دو کشور، برخی از شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حضور یافتند تا مذاکرات پیشین خود را به نتیجه رسانند و دو کشور ایران و روسیه از توانمندی های یکدیگر در حوزه ارتباطات استفاده کنند.
حضور شرکت‌های مخابراتی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته روسیه

به گزارش خبرنگار سیتنا، نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته روسیه از امروز سه شنبه 22 فروردین ماه سال جاری تا 25 فروردین ماه همزمان با هفته فناوری های پیشرفته روسیه در مسکو حال برگزاری است و تا 25 فروردین ماه ادامه دارد و برخی از شرکت‌های ایرانی منتخب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور یافته و به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

این نمایشگاه، بزرگترین پلت‌فرم شبکه تجاری روسیه برای فعالان صنعت به منظور یافتن تامین کنندگان و ایجاد راه حل‌های جدید و شناسایی روندهای توسعه در بخش‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکنولوژی‌های نوین است و بزرگترین تجمع گروه‌های فناوری‌های پیشرفته در جهان در این نمایشگاه صورت می گیرد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه های علمی در حوزه فناوری‌های پیشرفته است که منجر به ارتقای دانش شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌شود. این نمایشگاه مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش‌ها، روش‌های نوین و برنامه‌های گسترده آموزشی فناوری‌های پیشرفته با بالاترین استانداردها در حوزه کار حرفه ای فناوری‌های پیشرفته است.

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه بین المللی فناوری‌های پیشرفته روسیه مسکو شامل شهر هوشمند، اینترنت اشیاء آینده دیجیتال،تجهیزات مخابراتی، فناوری راه حل‌ها و خدمات، شبکه های داده، زیرساخت مخابرات و شبکه، ارتباطات ماهواره ای، ارتباط رادیویی، ارتباطات سیار، کابل‌های ارتباطی تجهیزات، مراکز داده، تجهیزات نرم افزار راه حل‌ها و خدمات، سیستم های تامین برق، نمایش دستگاه هوشمند، نرم افزار نرم افزار روسی، فناوری IP، پخش تلویزیون و رادیو، AR&VR، هوش مصنوعی، خدمات آی تی، پرداخت های موبایلی، فناوری‌ها و خدمات مبتنی بر اینترنت، استارت آپ ها، کار و حرفه در صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات، ابتکارات دولتی و حمایت از صنعت، سیستم های نظارت بر حمل و نقل، ماشین متصل، حمل و نقل بدون سرنشین سیستم ها و راه حل ها، GIS هوشمند، ناوبرهای ،شخصی، ردیاب ها برنامه ها، تحرک شهری هوشمند Autonet، امنیت سایبری در حمل و نقل از راه دور، هواپیماهای بدون سرنشین، ناوبری ماهواره ای با دقت بالا راه حل های صنعتی، ناوبری داخلی و فن آوری‌های مدرن ارتباطات پستی و پیک می شود.

بازار روسیه با توجه به اطلاعات به روز، همواره بازار بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می‌باشد و از لحاظ جغرافیایی دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به دلیل بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه‌های روسیه نسبت به منطقه، برای بازدید و عقد قرارداد و جلسات به نمایشگاه بین المللی فناوری‌های پیشرفته روسیه مسکو مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است، نظارت و همکاری مستقیم انجمن فناوری‌های پیشرفته روسیه در این نمایشگاه است. انجمن فناوری‌های پیشرفته روسیه چندین سال است که در روسیه فعال است و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند.

این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با به روزترین تکنولوژی و محصول در آن گرد هم آمده اند و با بازدید از این نمایشگاه می توان با بروزترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات فناوری‌های پیشرفته آشنا شد و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان ارائه داد.

تیرماه سال گذشته عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در کنار برخی شرکت های ایرانی به روسیه سفر کرد و در جریان این سفر حدود ۳۰ شرکت حوزه سخت افزار و نرم‌افزار، محصولات خود را عرضه کردند. هرچند پیش تر نیز ارتباطات این شرکت‌ها برقرار و مذاکراتی هم انجام شده بود اما در جریان این سفر نیز تفاهم‌نامه‌هایی برای عرضه محصولات حوزه سخت‌افزار مانند سوئیچ، تجهیزات شبکه و توانمندی‌های حوزه نرم افزار منعقد شد.

به گفته وزیر ارتباطات، با تمام کشورهایی که بتوانیم در حوزه ICT همکاری داشته باشیم، وارد مذاکره می‌شویم اما اولویت ما کشورهای همسایه هستند. محصولات ما به قدری باکیفیت هستند که همگی در شبکه ارتباطی خودمان کار می‌کند و قابلیت آن را دارند که به کشورهای دیگر عرضه شوند.

فرامرز رستگار، دبیر و نایب رییس سندیکای صنعت مخابرات ایران پیرامون حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته روسیه به خبرنگار سیتنا گفت: به دنبال حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های پیشین روسیه و همچنین حضور وزرا و مسوولین روسیه در برخی نمایشگاه ایران و بازدید از محصولات ایرانی و به نتیجه رساندن مذاکرات صورت گرفته بین شرکت های این دو کشور، برخی از شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حضور یافتند تا مذاکرات پیشین خود را به نتیجه رسانند و دو کشور ایران و روسیه از توانمندی های یکدیگر در حوزه ارتباطات استفاده کنند.

انتهای پیام

گزارش از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-04-11 10:41

افزودن دیدگاه جدید