کد مطلب: 

231878

سرمایه گذاری عربستان در استارت‌آپ‌های حوزه‌ی بهداشت و سلامت

استارت آپ Babylon، یکی از چندین شرکت تکنولوژی است که به دنبال انقلاب در صنعت بهداشت و سلامت است.
سرمایه گذاری عربستان در استارت‌آپ‌های حوزه‌ی بهداشت و سلامت

به گزارش سیتنا، عربستان سعودی از استارت آپ سلامت Babylon حمایت کرد. به این ترتیب سرمایه گذاری این شرکت از 550 میلیون دلار به 2 میلیارد دلار رسید.

Babylon، استارت آپ تکنولوژی سلامت انگلیسی است که در یک دور سرمایه گذاری 550 میلیون دلار جمع کرده بود و حالا مورد حمایت صندوق ذخیره ارزی عربستان سعودی قرار گرفته است.

این شرکت مستقر در لندن روز جمعه اعلام کرد که مجموعه کمک مالی اش به دو میلیارد دلار رسیده است و از طریق صندوق سرمایه گذاری آلمان، یک بیمه‌گر بهداشت و سلامت ایالات متحده مورد حمایت قرار گرفته است.

این استارت آپ به دلیل همکاری با خدمات ملی سلامت انگلیس شناخته شده است. این شرکت پلت فرمی را اجرا می کند که در آن بیماران می توانند از طریق تلفن های هوشمند خود با پزشک مشورت کنند.

سال گذشته متخصصان بهداشت درباره این نرم افزار اعلام کردند که نرم افزار هوش مصنوعی این شرکت می تواند شرایط پزشکی را دقیقا مانند پزشک تشخیص دهد.

Chatbot این شرکت با بیماران در تعامل است و توسط پزشکان متخصص ساخته شده است. این Chatbot رتبه بالایی در تشخیص شرایط پزشکی به دست آورده است.

دکتر علی پارسا، بنیانگذار و مدیرعامل Babylon معتقد است این سرمایه گذاری می تواند دسترسی بیشتری به بیماران در سراسر جهان ایجاد کند. او گفت: ما یک راه طولانی برای طی کردن مسیر در پیش داریم.

به گفته او شرکت Babylon تقاضای بالایی برای شراکت از سراسر جهان از امریکا تا آسیا دریافت کرده است. در حالی که بار مراقبت های بهداشتی، جهانی است، برای رفع نیازها و فرهنگ خاص هر کشور باید راه حل ها بومی سازی شود.

این شرکت، یکی از چندین شرکت تکنولوژی است که به دنبال انقلاب در صنعت بهداشت و سلامت است. طبق تخمین های جهانی، هزینه مراقبت های بهداشت و سلامت تا سال 2022 در سطح جهانی به حدود 10 تریلیون دلار خواهد رسید.

حالا هم تزریق پول تازه باعث می شود که این استارت آپ در موقعیت تک شاخ ها قرار بگیرد؛ یعنی ارزش آن به بیش از یک میلیارد دلار برسد. گفته شده است که از سرمایه های جمع شده برای تامین بودجه نوآوری برای محصولات جدید استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-07 13:20

افزودن دیدگاه جدید