کد مطلب: 

181067
رئیس سندیکای صنعت مخابرات در افتتاح تلکام:

شرکت‌های فنی مهندسی باید پشتیبان مخابرات باشند/ راکد ماندن تعرفه‌ها، توسعه شبکه‌های مخابراتی را با کندی مواجه کرده است

رئیس سندیکای صنعت مخابرات، گفت: راکد ماندن تعرفه‌های مخابراتی در کشور و ثبات تعرفه‌ها در سال‌های گذشته، توسعه شبکه‌های مخابراتی را با کندی روبه‌رو کرده است.
شرکت‌های فنی مهندسی باید پشتیبان مخابرات باشند/ راکد ماندن تعرفه‌ها، توسعه شبکه‌های مخابراتی را با کندی مواجه کرده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، فرامرز رستگار، در مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه تلکام، با اشاره به وضعیت نامناسب شرکتهای فعال در حوزه ICT، گفت: شرکت های فعال در این حوزه آخرین منابع مالی خود را برای شرکت در این نمایشگاه صرف کرده و حتی خود وزیر ارتباطات نیز در جریان وضعیت نامناسب این شرکتها قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: امروز شرکتهای فنی مهندسی علاوه بر ارائه محصول باید پشتیبان مخابرات هم باشند و در این میان اگر پرداختهای مالی آنها با تاخیر صورت گیرد با مشکلات متعدد مواجه می شوند.

وی یادآور شد: راکد ماندن تعرفه‌های مخابراتی در کشور و ثبات تعرفه‌ها در سال‌های گذشته، توسعه شبکه‌های مخابراتی را با کندی روبه‌رو کرده است.

رستگار تصریح کرد: با اصلاح تعرفه‌های مخابراتی، توسعه در این بخش بار دیگر اتفاق خواهد افتاد و به تبع آن، تولید نیز رونق می‌گیرد.

رستگار در عین حال اظهار کرد: ما می دانیم باید چه کنیم، می دانیم برای برندسازی و سایر موارد چه باید کرد، کمکی هم از دولت نمی خواهیم تنها مطالباتمان را می خواهیم که اگر پرداخت شود می دانیم چه باید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-26 14:30

افزودن دیدگاه جدید