کد مطلب: 

292634

فراخوان مشارکت مردم برای تدوین اسناد شفاف به منظور جهش تولید در حوزه فاوا

سندیکای صنعت مخابرات ایران در راستای بند ۱۴ از برنامه سندیکا و شعار جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳، فراخوان ارائه پیشنهاد تهیه و تدوین مستندات روشن و منطقی برای واژه های مرتبط با تحقیق و تولید به صورت تخصصی برای بخش فاوا و اقتصاد دیجیتال را اعلام کرد.
فراخوان مشارکت مردم برای تدوین اسناد شفاف به منظور جهش تولید در حوزه فاوا

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران، در اطلاعیه‌ای که در اختیار سیتنا قرار داده، تاکید کرده است:

«در راستای بند ۱۴ از برنامه سندیکای صنعت مخابرات ایران و همچنین شعار جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳، فراخوان ارائه پیشنهاد تهیه و تدوین مستندات روشن و منطقی برای واژه های مرتبط با تحقیق و تولید به صورت تخصصی برای بخش فاوا و اقتصاد دیجیتال اعلام می‌گردد.

قصد از انجام این کار، ایجاد یک هم زبانی بین بخش خصوصی و نهادهای دولتی برای برون رفت از سردرگمی های ناشی از تفسیرهای متفاوت است.  

نمونه‌هایی از این واژه‌ها شامل «انتقال تکنولوژی، بومی سازی، عمق بومی سازی، عمق ساخت داخل، برونسپاری، تولید بدون کارخانه، اشتغال سازنده، تولید رقابت پذیر و صرفه مقیاس در تولید» در بخش مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال می باشد.

از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی آشنا به موضوعات صنعت فاوا، تولید، اقتصاد و مدیریت دعوت می نماییم که در این فراخوان حضور و مشارکت داشته باشند.

مهلت ارسال پیشنهادات تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ می باشد و به سه پیشنهاد برتر از طرف سندیکا تقدیرنامه و جوایزی اهدا خواهد شد.

لطفا پیشنهاد خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به پست الکترونیک «telecom.syndicate@gmail.com» ارسال بفرمایید.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-24 17:45

افزودن دیدگاه جدید