کد مطلب: 

258390

فروش اپراتور مجازی یاهو موبایل

یاهو موبایل یک اپراتور مجازی شبکه موبایل است که مالکیت این اپراتور به شرکت Verizon تعلق دارد و اپراتور ورایزون اعلام کرده است که قصد دارد این اپراتور مجازی زیر مجموعه خود را به فروش برساند.
فروش اپراتور مجازی یاهو موبایل

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته بود که ورایزون اعلام کرد برندهای تجاری وابسته به AOL و Yahoo را به فروش خواهد رساند و به این ترتیب اپراتور مجازی یاهو برای همیشه از دسترس افراد خارج خواهد شد.

این شبکه موبایلی از محبوبیت خاصی هم برخوردار نبود و تعداد مشترکان این اپراتور نیز بسیار کم بود. در یک صفحه خاص نیز شرکت یاهو اعلام کرده است ورایزون تصمیم دارد برند یاهو را به فروش برساند و به این ترتیب اپراتور یاهو برای همیشه از کار خواهد افتاد.

مهلت خروج از اپراتور یاهو موبایل

در حال حاضر مشترکانی که در این شبکه مخابراتی آنلاین عضو هستند تا 31 آگوست فرصت دارند شماره تلفن خود را به اپراتور دیگری منتقل کنند در غیر این صورت شماره آن‌ها برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد. بسته‌های مکالمه یا اینترنت فعال برای مشترکان این اپراتور احتمالا زودتر از موعد پایان خواهند یافت.

رتبه شرکت یاهو چند سالی است که در حال نزول بوده و بسیاری از سرویس‌های این شرکت در حال از دسترس خارج شدن هستند و شرکت ‌های بزرگ فعال در زمینه فناوری در حال خریداری بخش‌های مختلف این شرکت هستند. با این حال شرکت یاهو اعلام کرده است که کاربرانش تا 60 روز مهلت خروج از اپراتور قدیمی این شرکت را دارند. به این ترتیب باید منتظر بود و دید که آیا یاهو در آینده سرویس ایمیل خود را نیز در معرض فروش قرار خواهد داد یا سرویس ایمیل این شرکت همچنان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های ایمیل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2021-06-21 14:42

افزودن دیدگاه جدید