کد مطلب: 

172856

رونمایی از فرابانک سینا در اصفهان

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، شعبه تمام الکترونیک فرابانک سینا پس از شهرهای تهران و کرج، در اصفهان آغاز به کار کرد.
رونمایی از فرابانک سینا در اصفهان

به گزارش سیتنا، همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، شعبه تمام الکترونیک فرابانک سینا پس از شهرهای تهران و کرج، در اصفهان آغاز به کار کرد.

در مراسمی که با حضور مصطفی ذوالقدر معاون شعب و منابع انسانی، مهرابی مدیر شعب منطقه اصفهان و چهارمحال و بختیاری و جمعی از کارکنان بانک سینا در اصفهان برگزار شد، شعبه تمام الکترونیک فرابانک سینا در محل شعبه شمس آبادی این شهر به بهره برداری رسید.

شعب فرابانک سینا که در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک این بانک اجرایی شده، 95 درصد از خدمات قابل ارائه از سوی شعب سنتی بانک ها را به صورت آنلاین و با بهره گیری از تکنولوژی های روز بانکی به مشتریان و مراجعین ارائه می کنند. از جمله بارزترین مشخصات شعب فرابانک سینا ایجاد امکان تماس تصویری و ویدیوئی آنی و مستقیم مشتریان با کارشناسان و مشاوران بانکی است که از این طریق آنها می توانند ضمن دریافت مشاوره های بانکی و آشنایی با جدیدترین خدمات بانک سینا، سوالات و ابهامات خود را در حوزه خدمات بانکی مطرح کنند.

سرویس "خود دریافت" از دیگر مشخصه های شعب فرابانک سینا است که مشتریان با استفاده از آن می توانند وجوه مورد نظر خود را بر خط به حساب خود واریز نموده و سپس در صورت نیاز به حساب و یا کارت دیگران نیز انتقال دهند.

شعب فرابانک سینا قابلیت های متعدد دیگری را در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان ارائه می دهند که صدور کارت هدیه به صورت آنی با متن و طرح دلخواه مشتری از آن جمله است بدین صورت که مشتری با استفاده از کیوسک بانکی موجود در محل شعب فرا بانک سینا با استفاده از کارت شتابی خود، نسبت به انتخاب مبلغ، طرح و متن کارت مورد نظر اقدام و با کلیک بر روی گزینه چاپ، کارت هدیه مورد نظر خود را دریافت می کند.

ارائه خدمات مبتنی بر کارت شامل دریافت مانده حساب، صورتحساب، انتقال وجه، پرداخت قبض، شارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین خدمات اینترنتی از قبیل دسترسی به اینترنت بانک، پرداخت اینترنتی قبض، دریافت شناسه بانکی، سپرده و تسهیلات (شبا) در شعب فرابانک سینا به متقاضیان ارائه می شود.

در این شعب همچنین زمینه دسترسی مشتریان به وب سایت بانک سینا از طریق ارائه رایگان خدمات اینترنتی (wifi) میسر بوده و مراجعین می توانند از این طریق از آخرین خدمات بانک در حوزه های مختلف به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک مطلع شده و یا نرم افزارهای بانکی مورد نیاز خود اعم از موبایل بانک و پرداخت 727 سینا را دانلود نموده و بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود نصب نمایند. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-10 15:37

افزودن دیدگاه جدید