کد مطلب: 

863

ارائه‌ی محصولات و سرویس‌های ویژه‌ی «محرم» توسط همراه اول

ارائه‌ی محصولات و سرویس‌های ویژه‌ی «محرم» توسط همراه اول

همراه اول با راه‌اندازی سرویس‌های ویژه ایام محرم در بخش‌های مختلف شامل خبرهای روز، داستان‌ها و شعرهای محرم، پیام‌های روزانه، حدیث و ... مشترکان خود را در طول این ایام همراهی می کند.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار، مشترکان همراه اول با عضویت در سرویس‌های مختلف ایام محرم، تا پایان ایام عزاداری، روزانه پیامک‌هایی دریافت می‌کنند.

 

به منظور عضویت در سرویس "همراهان حسین" مشترکان کافی‌است عبارت HAMRAH را به شماره 7022 ارسال کنند تا به عضویت سرویس‌های ویژه محرم شامل خیمه عشق، نی نوا، حرم حبیب، با کاروان کربلا، از دیار آزادگی، احادیث و اخبار محرم درآیند.

 

مشترکان همچنین با ارسال کلید واژه MOHARAM به شماره 7022 می توانند مشترک دریافت اخبار روزانه مرتبط با مراسم و آیین های عزاداری شوند.

 

در بخش شعر، مشترکان همراه اول تنها با ارسال عبارت NAVA به شماره 7022 مشترک دریافت اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و ایام محرم و مشترک سرویس «نینوا» می شوند.

 

مشترکانی که تمایل به دریافت روایت داستانی حماسه حسینی از کوفه تا کربلا دارند، می‌توانند کلید واژه DASTAN را به شماره 7022 ارسال کرده و مشترک دریافت پیامک‌های سرویس «خیمه عشق» شوند.

 

برای دریافت احادیثی به نقل از امام حسین (ع) و یا در خصوص واقعه عاشورا، مشترکان کافی‌است عبارت HADIS را به شماره 7022 ارسال کنند.

 

مشترکان برای عضویت در سرویس «حرم حبیب» به منظور دریافت پیام‌های حماسه حسینی با لحنی صمیمی و عامیانه می توانند واژه HABIB را به شماره 7022 پیامک کنند.

 

همچنین سرویس «از دیار آزادگی» به منظور دریافت قطعه های ادبی با موضوع حماسه عاشورا با ارسال کلید واژه RASMI به شماره 7022 برای مشترکان همراه اول فعال شده است.

 

علاقه مندان به دریافت زندگینامه یاران امام حسین هم با ارسال کلید واژه KARBALA به 7022 می توانند مشترک دریافت پیامکهای سرویس «با کاروان کربلا» شوند. 

 

هزینه دریافت هر پیامک در این سرویس ها 50 تومان است و مشترکان برای لغو عضویت از هر یک از سرویس‌ها تنها کافی‌است کلمه LAGHV را به همراه عنوان همان سرویس به شماره 7022 ارسال کنند.

 

گفتنی است همراه اول همزمان با این ایام عزاداری، آهنگ های جدیدی را به عنوان آوای انتظار ویژه محرم  ارائه کرده است که مشترکان می توانند جهت دریافت آهنگ های ویزه محرم به سایت  http://rbt.mci.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-11-29 13:18

افزودن دیدگاه جدید