کد مطلب: 

244534
وزیر ارتباطات در پستی تأمل برانگیز درباره‌ی ادای حق الناس در شب قدر:

اگر حقی از دیگران بر گردنتان باشد، دعا‌هایتان اجابت نمی‌شود/ خدا را شاهد می‌گیرم که در انجام وظایفم برای شما کوتاهی نکردم/ نه اینکه به همه‌ی اهداف رسیده باشیم، اما همه‌ی تلاشم را کرده‌ام

همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، محمد جواد آذری جهرمی جدیدترین پست اینستاگرامی خود را به مطلبی درباره شب پرفضیلت قدر اختصاص داد.
اگر حقی از دیگران بر گردنتان باشد، دعا‌هایتان اجابت نمی‌شود/ خدا را شاهد می‌گیرم که در انجام وظایفم برای شما کوتاهی نکردم/ نه اینکه به همه‌ی اهداف رسیده باشیم، اما همه‌ی تلاشم را کرده‌ام

به گزارش سیتنا، همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و آغاز شب‌های پرفضیلت قدر، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، ضمن بیان اینکه شب قدر، شب نوشتن سرنوشت انسانهاست، از ادای حق الناس گفت و رسیدن هرچه سریعتر به فصل وصل، ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) را آرزو کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"شب قدر، شب نوشتن سرنوشت انسانهاست.
امیدوارم خدا برای همه، آینده روشن و نیکی رو رقم بزنه.

خیلی‌ها این شب‌ها رو بیدار می‌مونند، اعمال خودشون رو مرور می‌کنند و از کار‌های ناشایستی که ممکنه انجام داده باشند، اظهار پشیمونی می‌کنند و به خودشون قول میدن دیگه سراغ اون کار‌ها نرن. خدا هم مثل همیشه، بخشایشگر بی‌نظیریه و از حق‌الله چشم‌پوشی می‌کنه.

حق‌الناس، اما به این سادگی نیست. اگر حقی از دیگران بر گردنت باشه، دعا‌ها اجابت نمیشه. وقت کمی تا شروع شب سرنوشت باقی مونده و باید عذرخواست و طلب گذشت کرد، از هرکسی که حقی بر گردن ما داره؛ و شما، حق‌های زیادی بر گردن بنده به عنوان مسئول دارید. خدا را شاهد می‌گیرم که در انجام وظایفم برای شما کوتاهی نکردم، نه اینکه در همه‌ی میدان‌ها به همه‌ی اهداف رسیده باشیم، نه! اما در همه‌ی میدان‌ها همه‌ی تلاشهایم را کردم تا خدماتی شایسته‌ی شما فراهم بشه.

ممکنه قصوری در کار از من دیده باشید، از شما میخوام که گذشت کنید و اطمینان داشته باشید که تا اونجا که اختیارات داشتم، از تلاش فروگذار نکردم.

من برای شما آرزوی بهترین‌ها رو دارم. دعا کنیم منجی انسان‌ها زودتر ظهور کنه و صلح فراگیر بر همه‌ی عالم مستولی بشه، آمین".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-13 11:18

افزودن دیدگاه جدید