کد مطلب: 

191147

ارتباط مستقیم توسعه دهندگان برتر اپلیکیشن با کاربران اول مارکت در تلکام

اول مارکت به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین الملی تله کام پذیرای بازدیدکنندگان و تمامی علاقه مندان خواهد بود.
ارتباط مستقیم توسعه دهندگان برتر اپلیکیشن با کاربران اول مارکت در تلکام

به گزارش سیتنا، روابط عمومی اول مارکت اعلام کرد که در غرفه اول مارکت برای توسعه دهندگان برتر اپلیکیشن، بازی و کتاب صوتی فضایی  اختصاص داده شده تا این توسعه دهندگان بتوانند با کاربران اول مارکت ارتباط مستقیمی داشته باشند و از نظرات آنان در راستای بهبود نرم افزارهای خود و یا ایجاد نرم افزارهای جدید استفاده نمایند.

ضمن آنکه با توجه به رویکرد توسعه ای اول مارکت بخشی از غرفه جهت ارائه ایده در خصوص همکاری با اول مارکت در نظر گرفته شده است.

همچنین رابط کاربری سایت اول مارکت نیز شاهد تغییر بزرگی خواهد بود و تمامی صفحات آن با بالاترین استاندارد بر مبنای تجربه کاربری از نو طراحی گردیده است که در ابتدا به صورت محدود در دسترس توسعه دهندگان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت تا بر اساس تجمیع نظر و بازخورد های دریافتی اصلاحات نهایی رابط کاربری انجام شود و پس از آن به صورت عمومی در دسترس کاربران اول مارکت در فضای مجازی قرار گیرد.

از سوی دیگر با توجه به تعداد بالای کاربران اول مارکت، بخش های خاصی در غرفه اول مارکت به دریافت پیشنهاد ها و نظرات کاربران اختصاص داده شده است.

ضمن آنکه با توجه به حمایت ها و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اول مارکت در این غرفه، هنرمندان سرشناس کشور نیز حضور خواهند داشت که زمان بندی حضور آنها در غرفه متعاقبا اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-24 17:34

دیدگاه‌ها

تصویر میلاد
سلام شرکت اول مارکت دیگر تلفن دفترشان جواب نمیدهد برای اینکه قرعه کشی دوره دهم که 10 دستگاه بنز بوده را انجام نداده و پول توسعه دهندگان بسیاری را نداده
ارسال شده توسط میلاد در 17 شهريور 98 - 08:47

افزودن دیدگاه جدید