کد مطلب: 

17064

اول مارکت، فروشگاه متفاوت اپلیکیشن موبایل

مدیرعامل شرکت همراه رسانه موج اولین محصول این شرکت با نام " اول مارکت " را فروشگاهی متفاوت در حوزه اپلیکیشن موبایل معرفی کرد.
اول مارکت، فروشگاه متفاوت اپلیکیشن موبایل

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات، "مهدی پیشه ور" مدیرعامل شرکت همراه رسانه موج گفت: فروشگاه اول مارکت با اپلیکیشن‌های متفاوت و با شعار " استاندارد جهانی برای کاربران ایرانی" در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام رونمایی خواهد شد.

وی افزود: نخستین محصول شرکت همراه رسانه موج با نام "اول مارکت" در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام 2014 در غرفه این شرکت در سالن 6 نمایشگاه تلکام رونمایی خواهد شد.

پیشه ور از ارائه رایگانتمامی اپلیکیشن های موجود در اول مارکت در نمایشگاه تلکام خبر داد و گفت: اول مارکت اپلیکیشن‌هایی در دسته بندی های متنوع شامل " آموزش ، سرگرمی، کاربردی، ورزشی، سلامت و تندرستی، مذهبی، شبکه های اجتماعی، تجارت، شیوه زندگی، موسیقی، اخبار، آب و هوا ، کتاب ها و ... ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت همراه رسانه موج در خصوص برنامه ی این شرکت گفت: ایجاد اپلیکیشن برای برندسازی شرکت ها، ایجاد اپلیکیشن‌های شخصی سازی شده برای مجلات و کتاب ها، ایجاد اپلیکیشن های مناسبتی برای کنفرانس ها، گردهمایی ها و نمایشگاه‌ها ، ایجاد اپلیکیشن های آموزشی برای نهادهای عمومی و خصوصی، انجمن های متخصصین و سازمانهای دولتی و غیردولتی، ایجاد اپلیکیشن های سرگرمی در خصوص سبک زندگی و بازی از برنامه‌های اصلی این شرکت است.

پیشه ور با اشاره به این که اپلیکیشن های مختلف موبایل در زمینه های مختلف برای صاحبان مشاغل قابل ارائه است؛ اظهار داشت: در حال حاضر اپلیکیشن‌ در حوزه های تجارت الکترونیک، اطلاع رسانی و تبلیغ محصولات و خدمات در حوزه های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، آژانس های مسافرتی، مسکن و ...قابل طراحی و تولید است.

وی با بیان این که شرکت همراه رسانه موج در سال 1392 تاسیس شده است، اظهار داشت: زمینه ی فعالیت این شرکت برنامه‌نویسی اپلیکیشن های موبایل است و در حال حاضر با 20 نفر نیروی متخصص و کارآزموده در زمینه های برنامه نویسی ، گرافیک و ... در زمینه تولید نرم افزارهای موبایل مشغول فعالیت هستیم.

پیشه ورگفت: چشم انداز چهار ساله شرکت همراه رسانه موج این است که در مدت 2 سال اول به عنوان برترین فروشگاه اپلیکیشن موبایل در ایران و در مدت 4 سال به عنوان بزرگترین فروشگاه فروش اپلیکیشن منطقه شناخته شود.

وی همچنین تصریح کرد: جذب 800 هزار کاربر در سال اول و جذب 2 میلیون کاربر در سال دوم و تبدیل شدن به یکی از دو مارکت اول ایران چشم انداز اصلی این شرکت است.

پیشه ور هدف اصلی شرکت همراه رسانه موج را تولید فروشگاهی متفاوت از فروشگاه های دیگر برای ارائه اپلیکیشن های متفاوت با فرهنگ و نیاز جوانان ایرانی خواند و افزود: خلاء موجود در بازار و عدم وجود فروشگاه های مناسب موجب شد تا شرکت همراه رسانه موج اپلیکیشن های کاربردی در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سلامت، مذهبی و... ارائه دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این که 70درصد گوشی های هوشمند سیستم عامل اندروید دارند، لذا برای شروع در سال اول به دنبال تولید اپلیکیشن بر بستر اندروید هستیم و در سالهای بعد در بخشIOS و ویندوز موبایل هم حتماً ارائه محصول خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت همراه رسانه موج، تفاوت عمده " اول مارکت " با سایر رقبا، را ارائه اپلیکیشن های متفاوت، مفید و کاربردی گلچین شده دانست و گفت: ارتباط گرافیکی مناسب با کاربر، دریافت نقطه نظرات کاربران در تمامی زمینه ها، ایجاد ارتباط کاربران با هم، ایجاد باشگاه برای توسعه دهندگان، مشاوره، بازاریابی ، به روز رسانی سریع، تنوع محصولات و طراحی بر اساس آخرین روش های موجود از ویژگی های متمایز این محصول است.

وی افزود: اول مارکت نخستین محصول شرکت همراه رسانه موج است که پس از معرفی آن برای تولید اپلیکیشن های دیگر با سازمان های مختلف وارد مذاکره خواهد شد.

پیشه ور در خصوص موارد قابل پیاده سازی در اپلیکیشن گفت: مواردی چون تجارت با موبایل، شبکه های اجتماعی، کدهای QR، پردازش تصویر، نمایش PDF، واقعیت ارزش افزوده ، مکان سنجی و ... از جمله موارد قابل پیاده سازی در اپلیکیشن های تولید شده در همراه رسانه موج است.

وی افزود: تمامی مراحل ایجاد اول مارکت به همت متخصصان شرکت همراه رسانه موج انجام شده و در حال حاضر اول مارکت دارای منوهای " محبوب ترین ها، برترین ها، در حال رشد و جدید ترین ها" است.

مدیرعامل شرکت همراه رسانه موج از دسته بندی مشتریان اول مارکت به سه دسته عادی، صاحبان مشاغل و توسعه دهندگان خبر داد و در خصوص مزایای درنظر گرفته شده برای ایشان گفت: الگوریتم های بهینه پیش بینی شده، رابط کاربری متفاوت، توجه در تفاوت اپلیکیشن موبایل و Desktop ، بهینه سازی سرعت، تنوع محصول و بروز رسانی های سریع از مزایای در نظر گرفته شده برای مشتریان عادی هستند.

وی با بیان این که تسویه حساب متفاوت، مشاوره بازاریابی رایگان و امکان ایجاد Test Center از مزایای صاحبان توسعه‌دهندگان است؛ افزود: مزایای صاحبان مشاغل نیز شامل امکان ایجاد زیرساخت Back Endبا استفاده از متدهای روز،SMS Center، تقسیم طراحی گرافیک، امکان ارائه پرداخت درون برنامه و امکان تبلیغات Push Notification است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-06 15:13

دیدگاه‌ها

تصویر سولماز
چطوری انصراف بدم
ارسال شده توسط سولماز در 05 مرداد 95 - 18:08
تصویر سهراب
سلام گوشی من هوشمند نیست و ده هزار خرید کردم می تونم خرید رو انتقال بدم به یک شماره دیگه. ممنون
ارسال شده توسط سهراب در 11 تير 95 - 16:16
تصویر Pasa
خیلی دزدین!!!!!!١٠ هزار تومن از حسابم کم کردین،کد قرعه کشی ندادین!!!!اون ٩٠هزار تومن دانلود رایگانتونم که الکیه!!!!!واقعا انصاف با مردم این جوری می کنین!!! همه هم خوشحال که ماشین هدیه میده و تبلت.خوووووب از سادگی مردم استفاده می کنین!
ارسال شده توسط Pasa در 22 خرداد 95 - 14:37
تصویر علیبخش شهبازی
باسلام بنده ۱۰۰۰۰تومان فوری روقبضم اومد ولی ۹۰۰۰۰تومان شارژ نشد لطفا پیگیری فرمایید
ارسال شده توسط علیبخش شهبازی در 22 خرداد 95 - 12:08
تصویر نصیره
نحوه انصراف او ازل مارکت
ارسال شده توسط نصیره در 14 خرداد 95 - 18:05
تصویر ثمر
چطور تمدید خودکار اول مارکت جلوگیری کنیم
ارسال شده توسط ثمر در 15 خرداد 95 - 14:32
تصویر میثم
لطفا نحوه لغو وانصراف از اول مارکت را بیان نمایید
ارسال شده توسط میثم در 04 خرداد 95 - 13:00
تصویر کریمی
باسلام لطفا نحوه انصراف از اول مارکت را بیان نمایید.من به اشتباه عضوه این مارکت شده ام و ماهیانه مبلغ 10000 تومان از من کم میشود بدون اینکه حق انصراف داشته باشم و از این حق اشتراک استفاده کنم ، لطفا جهت انصراف راهنمایی فرمایید.
ارسال شده توسط کریمی در 24 اسفند 94 - 21:47

افزودن دیدگاه جدید