کدخبر :294841 پرینت
29 اردیبهشت 1403 - 11:39

انتشار فراخوان نظرخواهی پیرامون تعرفه خدمات WiFi برون‌ساختمانی

دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، فراخوان نظرخواهی پیرامون تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی را منتشر کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به منظور بهبود شرایط سرمایه‌گذاری و افزایش کیفیت در ارائۀ خدمات مبتنی بر فناوری WiFi، پیشنهاد به روز رسانی مصوبه شماره 1-237 کمیسیون و اصلاحات بعدی آن با عنوان "تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی" تدوین شده است.

براساس این گزارش دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از صاحب‌نظران، بهره‌برداران و شرکت‌های فعال در این حوزه دعوت کرده است با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir، منوی تالار گفتگو، نظرها و پیشنهادهای تخصصی خود را دربارۀ متن پیش‌نویس تدوین شده تا پایان اردیبهشت ماه 1403 ارسال کنند.

پیش‌نویس "تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی"، اینجا در دسترس است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سلام من جدول حداقل تعرفه را برای شرایط رقابتی ندیده ام . ولی برای چند روستا که در زملن کروتا وای فای عمومی را راه اندازی کردم . هر سایت حدود ۱۰۰ ملیون تومان هزینه داشت و بر اساس تعرفه اینترنت ثابت مخابرات فروش بسته ها حدود شش صد هزار تومان در ماه بود یعنی عملا مدل کسب و کار شکسته خورده است . در این موارد که جمعیت کم و مصرف پایین است تعرفه حتی باید از همراه بالاتر باشد یا حداقل برلبر ان و در محیط های شهری متراکم بین تعرفه ثابت تا نزدیک تعرفه موبایل

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.