کدخبر :294947 پرینت
31 اردیبهشت 1403 - 10:00

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در پی شهادت آیت الله رئیسی

در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در پیامی این ضایعه تلخ و تاسف‌بار را تسلیت گفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در پیام دکتر علی نبوی آمده است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پرواز ملکوتی و جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خدوم، محبوب و مردمی دولت سیزدهم و هیات همراه آقایان آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور و دیگر همراهان، نشانگر این است که تلاش صادقانه برای مردم در درگاه خداوند بی‌اجر نمی‌ماند و چه پاداشی بالاتر از شهادت در راه خدمت به مردم.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت دردناک به محضر شریف آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه جانگداز و ملت شریف ایران اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان راه خدمت رحمت و مغفرت الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

بی شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد، لکن ‌یقین دارم راه این شهیدان عزیز با عنایت های ویژه حضرت ولی عصر (ارواحنا فدا) و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خدمتگزاری به مردم این مرز و بوم همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.