کدخبر :294936 پرینت
31 اردیبهشت 1403 - 08:32

مدیرکل ارتباطات زنجان: شش ماهه اول سال فرصت طلایی برای حفاری فیبرنوری است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان عنوان کرد که با توجه به شرایط جوی استان، شش ماهه اول سال فرصت طلایی برای حفاری فیبرنوری است، که امیدواریم با همکاری همه دستگاه های ذیربط از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، معاونان فنی و برنامه ریزی صداوسیما استان با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان دیدار کردند.

در این دیدار فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت های صدا و سیما به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت از آمادگی همیشگی خود برای همکاری با صدا و سیما برای اطلاع رسانی درباره پروژه های اداره کل و شنیدن مطالبات مردم از این بستر خبر داد.

توکلی همچنین به لزوم تبیین اهمیت پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکارها اشاره کرد و گفت: برای اجرایی شدن پروژه های بزرگی مثل فیبرنوری به همراهی مردم نیازمندیم که در این بین صداوسیما می تواند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و همچنین رساندن مطالبات مردم و گزارش ضعف های اجرایی احتمالی به تسریع این روند کمک کند.

مدیرکل ارتباطات استان زنجان عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی استان، شش ماهه اول سال فرصت طلایی برای حفاری فیبر نوری است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه های ذیربط از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

نجفیان معاون فنی و توسعه صدا و سیمای استان نیز ضمن ارائه گزارشی از زیرساخت های فنی صداوسیما استان از مزایای اجرایی شدن پروژه فیبر نوری گفت و عنوان کرد: صداوسیما استان آماده همکاری در جهت تسهیل فرایند پروژه فیبر نوری است.

علاوه بر آن جدی معاون برنامه ریزی صدا و سیما استان با اشاره به پوشش اخبار مربوط به پروژه از تولید محتوا به صورت میدانی و با حضور شهروندان خبر داد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.