کد مطلب: 

184885
گفت‌وگوی چالشی ماهنامه نسل چهارم با محمود خسروی؛

توسعه زیرساخت‌ها حاصل هوشمندی دولت تدبیر و امید است

محمود خسروی می گوید: "خیلی ها بیرون گود نشستند و می گویند سر مرز قیمت اینقدر است، بله سر مرز قیمت یکSTM1 فلان است ولی زمانی که شبکه ای به این گستردگی ایجاد شده، سرمایه گذاری انجام و توزیع شود، همچنین با هزینه های دیگری که بر این شبکه متحمل می شود نهایتا هزینه های تمام شده بالا می رود".
توسعه زیرساخت‌ها حاصل هوشمندی دولت تدبیر و امید است

به گزارش سیتنا، نظر به اهمیت و جایگاه شرکت ارتباطات زیرساخت و لزوم توجه به کارکرد و عملکردش در دولت تدبیر و امید، ماهنامه نسل چهارم در جدیدترین شماره اش با مهندس محمود خسروی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به گفت و گو نشسته است.

بخش کوتاهی از این گفت‌وگو در ادامه آمده است:

آیا رابطه ای با فرد یا گروه خاصی باعث شده است که شما سال ها در راس هرم مدیریتی بمانید؟

من با هیچ کس هیچ رابطه ای نداریم و البته همه را هم دوست داریم. هیچ پشتیبان شخصی ای وجود ندارد. ما دنبال خدمت هستیم. من همیشه خیلی وقت ها به همکاران می گویم بالاخره دوره ها می آید و می گذرد و چیزی که باقی می ماند این است که می گویند این کار در یک زمانی انجام شده است. این است که باقی می ماند و بعد مسائل اجرایی را باید از مسائل سیاسی جداکرد.

آیا فردی از اقوام نزدیک شما در بخش مخابرات کشور صاحب منصب مدیریتی است؟

شما اصلا در تمام کشور موردی پیدا نمی کنید که یکی از اقوام نزدیک و یا دور بنده در مخابرات کشور کار کند. هر کسی خواست بیاید و برود و تحقیق کند.

سوال دیگر اینکه بهترین و تلخ ترین خاطره شما در این سال ها چه بوده است؟

خیلی سوال سختی کردید. خاطره خوبمان بیشتر برمی گردد به دوره  جنگ و البته کردستان و آذربایجان. همه جا خیلی خاطرات خوب دارم، اما شاید یکی از تلخ ترین خاطره ها شبی بود که حضرت امام (ره) در بیمارستان بودند و من آن زمان معاون نگهداری راه دور و بین الملل بودم و بحث ارتباطات بین الملل نقش خاصی داشت. در آن شب ما در میدان امام با تمام بچه ها آماده باش بودیم و تا صبح خیلی به ما سخت گذشت و حضرت امام به رحمت خدا رفت.

در خصوص عملکرد شرکت زیرساخت در دولت تدبیر و امید توضیح بفرمایید.

... اینکه توانستیم در این 2-3 ساله قدم های خوبی را برداریم و گام های بزرگی را علی رغم همه مشکلاتی که از تحریم و غیره بود برداریم به دلیل هوشمندی دولت تدبیر و امید بود که تصمیم گرفت این بخش را توسعه دهد؛ چون توسعه در زیرساخت لازمه توسعه در سایر بخش هاست. ما هم تمام توانمان را بسیج کردیم که بتوانیم جوابگوی نیازها و پاسخ ها باشیم.

مشروح این گفت و گو را می توانید در این ماهنامه بخوانید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-19 17:14

افزودن دیدگاه جدید