کد مطلب: 

223468

اگر برانکو بخواهد مشکلی با بازگشت طارمی نداریم

کاپیتان پرسپولیس در حاشیه افتتاحیه مدرسه فوتبال سرخابی به سوالی درباره بازگشت مهدی طارمی پاسخ داد و اعلام کرد در این خصوص همه چیز به نظر کادرفنی و برانکو ایوانکوویچ بستگی دارد.
اگر برانکو بخواهد مشکلی با بازگشت طارمی نداریم

به گزارش ورزش سه، طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس به گوش می‌رسد. مهاجم موفق پرسپولیس که دو عنوان آقای گلی در سابقه حضورش در این تیم دارد، با توجه به محرومیتی که به واسطه اعلام فیفا متوجهش شده بود، در ادامه راهی لیگ ستارگان قطر شد و به عضویت تیم الغرافه در آمد. این بازیکن اکنون مورد هجمه شدید مدیران و پیشکسوتان این باشگاه قرار دارد و زمزمه جدایی‌اش از جمع هم‌تیمی‌های وسلی اسنایدر شدت یافته است. در این میان با توجه به نیاز پرسپولیس به یک مهاجم، گفته می‌شود او احتمالا به پرسپولیس بازخواهد گشت. موضوعی که با واکنش‌های متفاوتی بین هواداران و پیشکسوتان باشگاه همراه شده است.

سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخپوشان درباره احتمال حضور مهدی طارمی در جمع بازیکنان این تیم گفت: تصمیم گیرنده آقای برانکو ایوانکوویچ است. همه دوست دارند و بله ما مشکلی نداریم اما آقای برانکو در نهایت در اینباره تصمیم خواهند گرفت.
مهدی طارمی اکنون در اردوی تیم ملی حاضر است و خود را مهیای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات می‌کند و تاکنون واکنشی نسبت به آینده خود بعد از این مسابقات نداشته است. این بازیکن شب گذشته نیز در بازی دوستانه ایران برابر قطر زننده یکی از گل‌های شاگردان کارلوس کی‌روش لقب گرفت تا آمادگی بالای خود را برای حضوری موفق در جام ملت‌ها به رخ بکشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-01 19:26

افزودن دیدگاه جدید