مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتوگو با نسل چهارم:ماهیت و کارکرد نمایشگاه های تلکام و الکامپ متفاوت است/ «ارتباط فراگیر» را به عنوان شعار گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام استفاده کردیممدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: بیشترین موردی که امسال محسوس بود کاهش تعداد...
تمرکز مدیریت برند و تبلیغات در روابط عمومی شرکت مخابرات ایرانسخنگوی شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش متمایز روابط عمومی با دیدگاه تجاری در سازمان گفت: «روابط عمومی شرکت...
نتایج مطالعه مرکز تحقیقات پیو: یکچهارم کاربران اینترنت در سراسر جهان از شبکههای خصوصی مجازی (VPN) استفاده میکنند
پیشبینی آینده اینترنت؛ از رشد تصاعدی اتصال به IoT و 6G تا فاصله از اینستاگرام و کوچ به سمت شبکههای تخصصی