کد مطلب: 

210145

تمهیدات ویژه‌ی وزارت ارتباطات برای پایداری شبکه‌ی زیرساخت در ایام نوروز

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمهیدات ویژه برای حفظ و پایداری شبکه زیرساخت برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و اپراتور ها در ایام نوروز خبر داد.
تمهیدات ویژه‌ی وزارت ارتباطات برای پایداری شبکه‌ی زیرساخت در ایام نوروز

به گزارش سیتنا، اسماعیل رادکانی، با اشاره به تمهیدات ویژه  برای حفظ و پایداری شبکه زیرساخت برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و اپراتور ها در ایام نوروز، افزود: به منظور پوشش ارتباطی هموطنان عزیز و همچنین حفظ و پایش دایمی کیفیت و پایداری ارتباطات ،با آماده باش تیم های فنی به صورت شبانه روزی ،تمهیدات ویژه ای  برای ایام نوروز در نظر گرفته است .

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته دایمی  تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی گفت :در این کمیته جلسات متعددی با حضور نمایندگانی ازوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،‌سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ،‌شرکت مخابرات ایران ،‌شرکت های ارتباطات سیار ،‌خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل و ادارات کل مرتبط در شرکت ارتباطات زیرساخت به منظورسرویس دهی مطلوب  در مناسبت های ملی و مذهبی تشکیل شده است.

رادکانی  از آمادگی اپراتورها برای سرویس دهی مطلوب در ایام نوروز  خبر داد و گفت:ایجاد هماهنگی لازم بین اپراتورها وشرکت ارتباطات  زیرساخت  به منظور کاهش زمان برای مقابله با رخداد های احتمالی وهمچنین پایش شبانه روزی شبکه های دیتا ،سوئیچ و انتقال صورت پذیرفته است.

وی افزود: ما با تامین ظرفیت مازاد و ارتقا ی کیفیت مسیرهای ارتباطی و خدمات تلاش کردیم  ،نیاز همه اپراتورها را پیش بینی و بیش ازنیاز آن ها ظرفیت ها را تامین کنیم.

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد:این کمیته  با بکارگیری کارشناسان خبره و تامین تجهیزات مورد نیاز  سعی کرده است پایداری ارتباطات در همه استان ها بویژه استان های خراسان رضوی و خوزستان ،‌بوشهر ،هرمزگان، یزد ،‌گلستان ،‌گیلان که در ایام نوروز مقاصد  اصلی گردشگری هستند به صورت شبانه روزی  تضمین کند.

رادکانی اضافه کرد: با توجه به افزایش  میزان  مکالمات بین الملل کشور های پر تردد هموطنان در ایام نوروزی  در کشورهای همسایه  کانال های ارتباطی این مسیرها  پایش و افزایش یافته است.

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان ساخت: توسعه23 نود هسته شبکه در حوزه مکالمه و دیتا،افزایش ظرفیت تجهیزات انتقال به میزان قابل توجه در 142 نقطه کشور و برقراری رومینگ ملی در استان های مختلف و استقرار  سایت  های سیار در نقاط پر ازدحام و افزایش ظرفیت گیت های اینترنت به میزان  لازم  از دیگر اقدامات این کمیته به شمار می رود.

رادکانی اضافه کرد: همچنین  ظرفیت سازی  به میزان کافی، استقرار سایت  های  پرتابل (اضطراری) به منظور تامین  وپوشش وافزایش  ظرفیت شبکه در جاده ها و نقاط توریستی  ، و ظرفیت سازی بالا در لایه شبکه  انتقال بین شهری نیز از دیگر اقدامات این کمیته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-19 00:17

افزودن دیدگاه جدید