کد مطلب: 

200851

دانشکده پست و مخابرات گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه IMS دریافت کرد

رییس دانشکده پست و مخابرات، گفت: این دانشکده از جمله نخستین سازمان ها و دانشگاه ها در سطح کشور است که موفق به اخذ نسخه 2015 گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شد.
دانشکده پست و مخابرات گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه IMS دریافت کرد

به گزارش سیتنا، دکتر یزدانیان، با اشاره به فرآیند طولانی طی شده جهت دریافت تایید صلاحیت و اخذ گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه (IMS)، افزود: از ابتدای حضور در دانشکده علاوه بر توسعه کمی فعالیت ها به دنبال توسعه کیفی هم بودیم که با بازسازی زیرساخت ها، امکانات، تجهیزات، محتوای آموزشی و اساتید فعالیت ها آغاز و در ادامه نیاز به تغییرات فرآیندی ما را به سمت پیاده سازی نظام مدیریت یکپارچه (IMS)سوق داد.

وی با بیان این که از شش ماه پیش تا کنون با کمک مشاور اصلاحات فرآیندی انجام و نهایتا موفق به دریافت این گواهینامه معتبر بین المللی شدیم، گفت: در پی اجرای پروژه استقرار استانداردهای نظام مدیریت یکپارچه (IMS) ممیزی داخلی و خارجی دانشکده انجام پذیرفت که پس از پایان ممیزی خارجی دانشکده صلاحیت دریافت این گواهینامه را کسب کرد.

دکتر یزدانیان ادامه داد: خوشبختانه از این نظر جزء معدود مجموعه های داخلی دارای این گواهینامه هستیم و در بین مجموعه های آموزشی در کل کشور نیز رتبه های نخست را داریم.

وی در ادامه با بیان اهمیت انجام فعالیت ها بر اساس استانداردها و ضوابط مشخص اظهار داشت: با توجه به ماهیت آموزشی مجموعه، برقراری سیستم مدیریت یکپارچه در دانشکده از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که با موفقیت دنبال شد و به نتیجه رسید.

دکتر یزدانیان با تاکید بر این که در هر سیستم اصل رسیدن به اثربخشی است، ادامه داد: به هر حال این یک فرصت و چالش برای ما در راستای کمک به اثربخشی آن در تربیت دانشجویان و ارایه آموزش های مهارتی است.

رئیس دانشکده خاطر نشان کرد: ویژگی اصلی مورد توجه در آخرین نسخه استانداردهای مدیریت کیفیت، پیاده سازی تفکر مبتنی بر ریسک برای سازمان است که می تواند کیفیت و اثربخشی مناسب خود را در تربیت دانشجویان، آموزش های مهارتی و دوره های کوتاه مدت دانشکده نشان دهد.

وی  تصریح کرد:‌ در نظام یکپارچه کیفیت علاوه بر استانداردهای مرتبط، الگوهای «مدیریت استراتژیک»، «مدیریت دانش» و «مدیریت ریسک» نیز در دانشکده پیاده سازی و اجرا می شود.

دکتر یزدانیان، در عین حال با تقدیر از تلاش همه همکاران دانشکده که زمینه دستیابی به این موفقیت بزرگ را فراهم کردند، اظهار داشت: این گام نخست در دستیابی به اهداف و چشم انداز ها است و باید به سمت توسعه و بهبود مستمر حرکت کرد.

گفتنی است طبق مدارک تایید شده، دانشکده موفق به اخذ گواهینامه های ایزو ISO9001:2015 (مدیریت کیفیت)، ISO14001:2015 (مدیریت زیست محیطی) ISO14001:2015 (ایمنی و بهداشت) شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-22 16:23

افزودن دیدگاه جدید