کد مطلب: 

225888

مشخصات گوشی نسل بعدی هوآوی لو رفت

انتشار تصاویر و مشخصات عضو جدید خانواده P هوآوی یعنی P30 lite اطلاعات تازه‌ای به ما می‌دهد.
مشخصات گوشی نسل بعدی هوآوی لو رفت

به گزارش سیتنا، هوآوی طبق عادتی که دارد امسال هم گوشی جدیدی از سری P رونمایی می‌کند. نام این گوشی هوآوی P30 Lite است. گوشی P30 Lite از نظر طراحی تفاوت زیادی با برادران خود ندارد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۱۵ اینچی با حاشیه‌‌های جانبی باریک و قاب پایینی نسبتا ضخیم و یک ناچ کوچک است. این دستگاه با یک قاب آلومینیومی و قسمت پشتی شیشه‌ای همراهی می‌شود.

پشت این گوشی در واقع مکانی است که تغییرات بزرگ در آن صورت گرفته است. به دلیل داشتن قیمت نسبتا پایین این گوشی هوآوی تصمیم گرفته است که در این گوشی هم به جای استفاده اسکنر اثر انگشت درون صفحه از همان اسکنر اپتیک قدیمی در پشت گوشی استفاده کند.

بعد از اینکه هوآوی در گوشی‌های هوآوی P20 Lite و Mate 20 Lite از دوربین دوگانه استفاده کرد حالا در این گوشی جدید دوربین سه‌گانه را معرفی کرده است. البته برخی تغییرات کوچک به پیکربندی دوربین این گوشی اضافه شده است.

احتمالا عرضه گوشی جدید هوآوی روی فروش سامسونگ گلکسی S10e تاثیر خواهد گذاشت. در ضمن شایعه شده است که این گوشی به جای این که مانند برادرانش از پردازنده Kirin 980 استفاده کند، از تراشه‌ای کم قدرت‌تر بهره خواهد برد. این پردازنده قاعدتا باید Kirin 710 باشد. این پردازنده احتمالا با یک رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. احتمالا یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی برای این گوشی ساخته می‌شود.

این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۹ پای خواهد بود که با EMUI 9 همراهی می‌شود. در ضمن ظرفیت باتری این گوشی ۳۲۴۰ میلی‌آمپر است. Huawei P30 Lite در ۲۶ مارس در پاریس در کنار Huawei P30 و P30 Pro رونمایی خواهد شد. فروش این مدل احتمالا در اوایل ماه آوریل آغاز خواهد شد اما هنوز تاریخ خاصی برای آن گفته نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-03 10:58

افزودن دیدگاه جدید