کد مطلب: 

233804

مراسم تودیع و معارفه مدیران پژوهشگاه ICT برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیران پژوهشگاه ICT برگزار شد

به گزارش سیتنا، مراسم تودیع و معارفه مدیران پژوهشگاه ICT امروز (شنبه ۲۳ شهریور ماه) در محل این پژوهشگاه برگزار شد.

دکتر وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم از زحمات بی شائبه جناب آقایان مهندس خالقی دخت معاون پیشین پژوهش و توسعه ارتباطات علمی، مهندس مداح حسینی رئیس پیشین پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا،  دکتر یاری مدیر پیشین دفتر آموزش، همکاری های علمی و بین المللی، دکتر طایفه محمودی معاون پیشین پژوهشکده فناوری اطلاعات قدردانی به عمل آورد و به بیان عملکرد آنها پرداخت.

یزدانیان در ادامه این مراسم، دکتر مهدی فسنقری را به عنوان معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی، دکتر مریم طایفه محمودی را به عنوان مدیر دفتر آموزش، همکاری های علمی و بین المللی و دکتر علیرضا یاری را به سمت رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا معرفی و منصوب کرد و خواستار توفیق روز افزون برای آنها شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد مدیران منصوب شده با بهره گیری از تجارب حوزه های مربوطه نسبت به مدیریت روزافزون، اقدامات شایسته ای را مبذول دارند.

گفتنی است در ادامه این مراسم، معاونان منصوب شده در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست محترم پژوهشگاه، مختصری از برنامه های اجرایی حوزه های مربوطه را بیان کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-14 16:34

افزودن دیدگاه جدید