کد مطلب: 

293983

هدف‌گذاری ۲۸۰ هزار میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران برای سال ۱۴۰۳

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: در بخش‌های خانگی و تجاری همه باید تلاش کنیم تا با تکیه بر خدمات پس از فروش و نگهداشت مشتری، به عدد هدف‌گذاری شده ۲۸۰ هزار میلیارد ریال برسیم.
هدف‌گذاری ۲۸۰ هزار میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران برای سال ۱۴۰۳

به گزارش سیتنا، دکتر داوود زارعیان با اشاره به اینکه در سال ۹۹، کمتر از ۹ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل شده بود، اعلام کرد: این درآمد در پایان سال کاری ۱۴۰۲، به حدود ۲۱۰ هزار میلیارد تومان رسید که نتیجه حمایت هیئت مدیره، مدیرعامل، مدیران، معاونت‌های تجاری و شبکه و بخش‌های مختلف مخابرات است.

وی با تأکید بر اینکه کسب درآمد، توسط یک حوزه امکان‌پذیر نیست، افزود: یکی از مهم‌ترین بحث‌های پیش رو در هم‌افزایی، بحث توسعه تجاری است که منجر به افزایش فروش و افزایش درآمد و هم‌افزایی بین بخش‌های شبکه و تجاری می‌شود.

زارعیان ادامه داد:‌ همچنین توسعه تجاری در این دو بخش اهمیت ویژه دارد یعنی شبکه، در جایی توسعه یابد که تجاری هست و تجاری به سمت جاهایی برود که مزیت نسبی شبکه وجود دارد.

وی با بیان اینکه این هم‌افزایی حقیقتاً کار بزرگی است و امکان ادامه آن در سال جاری بسیار مهم‌تر است، اظهار داشت: لازم است در طرح‌های عمده به‌ویژه قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها جدی‌تر با مسئله برخورد کنیم.

معاون امور تجاری و خدمات مشتریان گفت: هم‌افزایی شبکه و تجاری در طول این نشست مشترک، موجب رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت بین دو بخش و همچنین بخش‌های تجاری و شبکه با معاونت‌های دیگر برای تحقق رضایت‌مندی مشتریان خواهد بود.

زارعیان خاطرنشان کرد: در بخش‌های خانگی و تجاری همه باید تلاش کنیم تا با تکیه بر خدمات پس از فروش و نگهداشت مشتری، به عدد هدف‌گذاری شده ۲۸۰ هزار میلیارد ریال برسیم.

وی در پایان با بیان اینکه شرکت مخابرات با توجه به سرکوب تعرفه‌ای و مشکلات اقتصادی سال های گذشته به نحو مطلوب به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و با سرکوب تعرفه‌ای که طی سال‌های گذشته وجود داشته است شرکت مخابرات، جزء شرکت‌های بسیار موفق در سطح کشور است و این اطمینان را داریم که ان‌شاءالله با کمک هم بتوانیم مباحث مربوط به توسعه را جدی‌تر، دقیق‌تر و کامل‌تر پیش ببریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2024-04-29 12:28

افزودن دیدگاه جدید