مقاله

توجه مدیرعامل شرکت مخابرات بر نقش و جایگاه نیروی انسانی، اقدامی راهبردی است/ ایجاد نظام یکپارچه‌ی مدیریت فرآیندها از ستاد مخابرات تا استان‌ها روشی اصولی است/ نگرش جدی و پیگیرانه‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات به رضایت مشتری، فرصتی مغتنم برای اثربخشی است
آینده‌ی ICT در دنیا و نقش مدیریت شرکت مخابرات ایران در تحلیلی از دکتر نقی‌زاده؛
"توجه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر نقش و جایگاه نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران و حل عوامل کاهنده بهره...
سئو دانش است یا هنر؟
اکثر افرادی که با کسب و کار اینترنتی آشنا هستند و سایتی برای خود راه اندازی کرده اند حتما می دانند که بخش...

صفحه‌ها

اشتراک در مقاله

اشتراک در خبرنامه