کد مطلب: 

294006

حضور ۴۰ میلیون ایرانی در اینستاگرام زیر سایه فیلترشکن ها

در حالی که گزارش های غیررسمی حاکی از آن است که جمعیت کاربران ایرانی اینستاگرام با دسترسی به فیلترشکن ها از مرز ۴۰ میلیون نفر گذشته است، یافته های موسسه دیتارینگ نشان می دهد در سال گذشته میلادی، کاربران ایرانی بیش از ۴۵۰ میلیون پست در اینستاگرام منتشر کرده اند. همچنین به طور متوسط در هر ثانیه، ۲۵ هزار بار پست های این شبکه توسط کاربران ایرانی مشاهده می شود.​
حضور ۴۰ میلیون ایرانی در اینستاگرام زیر سایه فیلترشکن ها

به گزارش سیتنا، گزارش های غیررسمی حاکی از آن است که جمعیت کاربران ایرانی اینستاگرام از مرز ۴۰ میلیون نفر گذشته است. این رقم نشان می دهد که تقریبا نیمی از جمعیت ایران در این شبکه اجتماعی حضور دارند.

در سال ۲۰۰۹ دولت وقت دسترسی به فیس بوک را که یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در میان ایرانیان بود، مسدود کرد. این اقدام زمینه را برای ورود اینستاگرام که تازه راه اندازی شده بود، به بازار ایران فراهم آورد.

اینستاگرام به سرعت توانست کاربران زیادی را در ایران جذب کند. حتی زمانی که این شبکه هم در سال ۲۰۱۴ فیلتر شد، دیگر کار از کار گذشته بود. اینستاگرام آنقدر در زندگی روزمره مردم نفوذ کرده بود که محدودیت دسترسی نتوانست کاربران را از آن جدا کند.

آمارها گویای دسترسی فزاینده این پلتفرم در ایران است. یافته های موسسه دیتارینگ نشان می دهد در سال گذشته میلادی، کاربران ایرانی بیش از ۴۵۰ میلیون پست در اینستاگرام منتشر کرده اند. همچنین به طور متوسط در هر ثانیه، ۲۵ هزار بار پست های این شبکه توسط کاربران ایرانی مشاهده می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-29 21:52

افزودن دیدگاه جدید