کد مطلب: 

289895

رییس پژوهشگاه ICT: پروژه فیبرنوری در دولت سیزدهم شتاب بسیار بالایی به خود گرفته است

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیشرفت اجرای طرح فیبرنوری قابل تقدیر است و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در آینده نزدیک سرویس اینترنت با سرعت بسیار بالا را در اختیار مردم قرار دهیم.
رییس پژوهشگاه ICT: پروژه فیبرنوری در دولت سیزدهم شتاب بسیار بالایی به خود گرفته است

به گزارش سیتنا، دکتر محمد رضوی زاده در سفر استانی به کرمان به عنوان نماینده وزیر ارتباطات به بررسی پروژه های زیرساختی در کرمان پرداخت.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای سفر خود به همراه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، فرماندار زرند و معاونین شهردار از اجرای پروژه فیبر نوری زرند بازدید به عمل آورد.

دکتر رضوی زاده پس از بازدید از این طرح خاطرنشان کرد: این طرح در استان کرمان از چند ماه قبل شروع شده است که خوشبختانه بعد از تکمیل این طرح در شهر کرمان، شهر زرند دومین شهری‌ است در استان کرمان است که شاهد اجرای این طرح ارزشمند می باشد.

وی همچنین افزود: دولت در تلاش است تا در استان کرمان مشابه دیگر نقاط کشور، سرویس فیبر نوری که از الزامات زندگی امروزه می باشد برقرار شود، در استان کرمان در ۱۴ شهر برنامه اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

 رضوی زاده پیشرفت اجرای این طرح را قابل تقدیر دانست و افزود: این نمونه بارز وحدت و همدلی مجموعه حاکمیتی زرند بویژه فرماندار و شهردار و اعضا شورای شهر است که امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در آینده نزدیک سرویس اینترنت با سرعت بسیار بالا را در اختیار مردم منطقه قرار دهیم. این طرح در دولت سیزدهم شتاب بسیار بالایی به خود گرفته است.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل حفاری و اتصال فیبرنوری در شهر زرند، امکان دسترسی بیش از ۸۰ هزار نفر از مردم این شهر در بخش خانگی و کسب و کارها به اینترنت پرسرعت با سرعت چند صد مگابیت بر ثانیه فراهم می‌شود و امید است در سایر شهرهای استان کرمان نیز شاهد راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این پروژه باشیم.

گفتنی است دکتر رضوی زاده در ادامه این سفر در شرکت ارتباطات زیرساخت این استان حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های زیرساخت ارتباطی این استان قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2024-01-13 15:09

افزودن دیدگاه جدید