کد مطلب: 

293893

نمایش توانمندی های صادراتی شرکت‌های عضو اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در اکسپو‌ ۱۴۰۳

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ - بزرگ‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی - شرکت‌های توانمند در حوزه صادرات که عضو‌ اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران می‌باشند در سالن iHiT حضور یافته و محصولات صادراتی خود‌ را به نمایش گذاشتند.
نمایش توانمندی های صادراتی شرکت‌های عضو اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در اکسپو‌ ۱۴۰۳

به گزارش سیتنا، نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی، از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.

بنابر اظهار مجریان این رویداد، این نمایشگاه میزبان بیش از دو هزار سرمایه‌گذار و بازرگان خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه شرکت های توانمند در حوزه های صادراتی عضو‌ اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در سالن iHiT حضور یافته و محصولات صادراتی خود‌را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار نموده است که پیش‌بینی می گردد در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه BtoB با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

در ارتباط با این نمایشگاه دکتر داوود ادیب، رییس اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران ضمن تشکر از حمایت های مادی و معنوی معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در راستای حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که ۱۲ شرکت منتخب برای این نمایشگاه بتوانند تفاهم نامه های عملیاتی در این نمایشگاه داشته و‌ برای کشور ارزش آفرینی نمایند.

شرکت های عضو اتحادیه که محصولات صادراتی خود را در نمایشکاه اکسپو ۱۴۰۳ به نمایش گذاشتند:

۱) شرکت کارا الکترونیک مبنا
۲) شرکت موج آینده فرافن
۳) شرکت صنایع ارتباطی آوا
۴)شرکت مهیمن
۵) شرکت اتصال صوت
۶) شرکت برنا
۷) شرکت ارگ جدید
۸) شرکت توسعه مراکز داده
۹) شرکت عالی راهکار زمین
۱۰) شرکت هژیر صنعت
۱۱) شرکت پیشرو بهینه نوآوران
۱۲) شرکت صمیم رایانه

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2024-04-27 17:20

افزودن دیدگاه جدید