کد مطلب: 

255291

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات: باید نگاه مدیریتی به مجموعه‌ی مخابرات تغییر یابد

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: نگاه مدیریتی به مجموعه مخابرات باید تغییر کند. عمده مشکلات عملیاتی که امروز شرکت مخابرات با آن مواجه است، حاصل عدم بکارگیری به موقع راهبردهای مناسب است.
محمودزاده: نگاه مدیریتی به مجموعه مخابرات باید تغییر کند

به گزارش سیتنا، دکتر ابراهیم محمودزاده در نشست مشترک اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران مناطق شرکت مخابرات ایران، گفت: 80 درصد موفقیت استراتژی در اجراست، لذا نباید در طرح ریزی باقی بمانیم و سریعا در همین برنامه سال آتی، اجرای راهبرد را به صورت عملی آغاز کنیم.

وی افزود: توجه به اهداف و اقدامات کلیدی که هم اکنون هم مشخص هستند باید سریعا در دستور کار قرار گیرند و نکته سازنده و عامل موفقیت در اجرایی شدن برنامه سال آینده بر این مبنا است که وفاق خوبی در شرکت از منظر شناخت مساله و راهکارها وجود دارد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه برنامه و بودجه سال 1400 حتما باید گام اول طرح ریزی راهبردی بلندمدت شرکت باشد، تصریح کرد: محوری ترین توانمندی و دارایی شرکت، زیرساخت شبکه است که باید به نحو مطلوب مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: توسعه شبکه نیازمند به سرمایه گذاری جدی دارد و برای سرعت دهی می توان کمک سرمایه گذاران داخلی را به همراه داشت. از سوی دیگر ما از کانال های مختلف به دنبال منطقی کردن تعرفه هستیم تا بتوانیم از مسیر عملیات شرکت نیز توسعه را به صورت جدی تری دنبال کنیم.

وی گفت: نگاه مدیریتی به مجموعه مخابرات باید تغییر کند. عمده مشکلات عملیاتی که امروز شرکت مخابرات با آن مواجه است، حاصل عدم بکارگیری به موقع راهبردهای مناسب است. لذا راهکار برون رفت از این وضعیت، اتخاذ تدابیر راهبردی است. البته که اقداماتی کوتاه مدت برای رفع مشکلات عملیاتی حتما ضرورت دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-03-09 12:06

دیدگاه‌ها

تصویر اطمینان
با سلام به قول استاد قدیم آب که در یکجا بماند گندیده میشود با درایت مدیریت شما شکی نیست برای تغیرات مدیران مدیرانی انتخاب کنید که دارای تجربه ومجرب باشند مخصوصا استان فارس ممنونم از شما
ارسال شده توسط اطمینان در 04 فروردين 00 - 11:10

افزودن دیدگاه جدید