کد مطلب: 

244318

ارسال مطالب مستهجن برای هم دانشگاهی!

رئیس پلیس فتا استان کرمان از کشف پرونده ای با موضوع مزاحمت اینترنتی برای یکی از دانشجویان دانشگاه های استان خبر داد.
ارسال مطالب مستهجن برای هم دانشگاهی!

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس فتا، سرهنگ امین یادگارنژاد، رئیس پلیس فتا استان کرمان در تشریح این خبر اظهار داشت: دانشجوی خانمی با مراجعه به پلیس فتا اعلام داشت که شخصی ناشناس مدتی است که به صورت شبانه روزی در اینستاگرام برای وی ایجاد مزاحمت می کندو با ارسال مطالب غیر اخلاقی و... آرامش زندگی اش را  بر هم زده است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و پس از اقدامات فنی مشخص شد شخصی که اقدام به این امر نموده از هم دانشگاهیان شاکی می باشد لذا پس از شناسایی متهم و طی هماهنگی قضایی وی به این پلیس احضار شد.

وی بیان کرد: متهم پس از مواجه با قراین و شواهد به جرم خود اعتراف و از این موضوع احساس ندامت کرد. در نهایت پرونده تکمیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ یادگارنژاد افزود: یکی از جرائم فضای مجازی ایجاد مزاحمت برای افراد حقیقی و حقوقی می باشد و متهمان فضای مجازی به گمان اینکه هیچگاه شناسایی نمی شوند اقدام به ارتکاب جرم در این فضا می کنند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان از هموطنان خواست: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-05 23:57

افزودن دیدگاه جدید