کد مطلب: 

191325

اختصاص بیشترین ارزش معاملات بورس کرمانشاه به اوراق اجاره‌ی رایتل در هفته‌ی گذشته

در معاملات هفتگی تالار منطقه ای کرمانشاه، بیشترین ارزش معاملات و پر نوسان ترین سهام ها از آن، شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، اوراق اجاره رایتل و اسناد خزانه اسلامی بود.
اختصاص بیشترین ارزش معاملات بورس کرمانشاه به اوراق اجاره‌ی رایتل در هفته‌ی گذشته

به گزارش سیتنا، شاخص بازار سرمایه در طول هفته شاهد رشدی آرام بود به نحوی که در آخرین روز معاملات شاخص کل با رشد 157 واحدی به کانال 77 هزار و 300 واحد رسید. در همین حال، رشد تمام شاخص های بازار سبب صعود شاخص کل بورس شده است، اما آنچه که از میزان حجم معاملات و ارزش معاملات به نسبت ارزندگی هر سهم مشخص است کاملا پیداست که از شاخص کل حمایت شده است.

در طول هفته گذشته بازارهای موازی رقیب بورس در جهان نیز دچار نوساناتی بودند که چون همیشه هر اتفاق اقتصادی در جهان، تاثیر خود را بر بورس خواهد گذاشت. نرخ جهانی نفت هنوز در تلاطم تصمیم نهایی اوپک است اگر قرار باشد با کاهش سقف تولید موافقت شود امکان رشد نرخ جهانی نفت بیش از 10 دلار وجود دارد.

درهمین بین، نرخ طلا با اندکی افزایش مواجه شده است و در مقابل شاهد افزایش فلزات اساسی نیز بودیم. که دو عامل افزایش قیمت نفت و فلزات اساسی می تواند در رشد سهام شرکت های بورسی تاثیر گذار باشد.

بر اساس تمام اتفاقات روی داده جهان اقتصاد شاخص بورس با روندی مثبت به معاملات هفته کاری خود پایان داد، بنابر گزارش تالار منطقه ای بورس کرمانشاه، طی این هفته ارزش معاملات بورس استان 38 درصد رشد داشته است.

بر این اساس در تالار منطقه ای کرمانشاه تعداد 63 میلیون و 303 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 127 میلیون و 907 هزار ریال  معامله شده است. بیشترین تقاضای معامله سهام شامل شرکت های پارس خودرو، سرمایه گذاری دارویی تامین، پالایش نفت تهران، فولاد آلیاژی یزد،لبنیات پاک، اوراق اجاره رایتل و اسناد خزانه اسلامی بود و بیشترین عرضه برای شرکت های سایپا و پالایش نفت تهران بوده است.

در معاملات هفتگی تالار منطقه ای کرمانشاه، بیشترین ارزش معاملات و پر نوسان ترین سهام ها از آن، شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، اوراق اجاره رایتل و اسناد خزانه اسلامی  بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-30 12:21

افزودن دیدگاه جدید