کد مطلب: 

185036

انیمیشن‌های "دیرین دیرین"؛ از صداوسیما تا فضای مجازی

شبکه های گوناگون رسانه ملی در حال پخش انیمیشن هایی به نام "دیرین دیرین" هستند که توانسته از بدو تولدش در حوزه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی تاثیرگذار باشد.
انیمیشن‌های "دیرین دیرین"؛ از صداوسیما تا فضای مجازی

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، گستردگی فضای مجازی و دسترسی اقشار مختلف به پیام رسان های اجتماعی در فضای مجازی دامنه گستردگی این انیمیشن را افزایش داده و کمتر کسی است که در زمان حدود 3 دقیقه‌ای این انیمیشن ها خنده به سراغش نرود.
 
در این راستا شرکت نفت پارس توانسته پیام های گوناگونی را از طریق این انیمیشن به جامعه منتقل کند که عمده‌ی آن با توجه به تاکیدات مقامات مسوول در خصوص مباحث محیط زیست، آلودگی هوا، مصرف بهینه سوخت و برق می باشد.

شرکت نفت پارس به عنوان یکی از قطب های تولید روغن های روان کننده در کشور در راستای تبعیت از روند توسعه پایدار و ارزش‌های سازمانی خود پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی با انتخاب راهکارهای مطلوب و مقرون به صرفه اقتصادی، انطباق کامل فعالیت ها و تولید محصولات شرکت با مقررات و قوانین ایمنی و بهداشت حرفه ای و زیست محیطی و بهینه سازی مصرف مواد و انرژی را در دستور کار خود قرار داده است.

از این رو توانسته جدای از تبلیغات، در راستای فرهنگ سازی در حوزه‌ی زیست محیطی و انرژی قدم‌های مثبت و موثری را با استفاده  از ابزار و نیاز امروز جامعه بردارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-22 18:59

افزودن دیدگاه جدید