کد مطلب: 

274033

درخواست کاربران برای ارتقای کیفی ایتا

سامانه تعاملی خبرگزاری فارس در راستای پیگیری مطالبات مردمی از درخواست کاربران برای اضافه کردن استوری به امکانات ایتا خبر داده است. خبرگزاری فارس برای پیگیری این مطالبه با مدیرعامل ایتا تماس گرفت و او را در جریان درخواست های مردمی قرار داد تا هر چه زودتر فکری به حال ارتقای کیفی این پیام رسان کنند.
درخواست کاربران برای ارتقای کیفی ایتا

به گزارش سیتنا، فارس‌من نوشت:

ایتا از آن دسته پیام‌رسان‌هایی است که در طول سال‌های اخیر همیشه هواداران خاص خود را داشته و توانسته خدمات قابل قبولی را نیز به آنان ارائه کند. به دنبال ایجاد محدودیت در پیام‌رسان‌های خارجی که حاضر به تبعیت از قوانین ایران نشده‌اند، ایتا بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گرفت. حالا همین کاربران انتظار دارند که ایتا بتواند خدمات بیشتر و باکیفیت‌تری به آنها عرضه کند. از جمله مطالبه اضافه کردن بخش استوری (وضعیت) به ایتا  در سامانه تعاملی فارس من ثبت شده که حدود ۱۰ هزار نفر هم از آن حمایت کرده‌اند.
گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس برای پیگیری این مطالبه با مدیرعامل ایتا تماس گرفت و او را در جریان درخواست های مردمی قرار داد تا هر چه زودتر فکری به حال ارتقای کیفی این پیام رسان کنند. غفاری، مدیرعامل ایتا در این باره توضیح داد که از نیازهای جدید کاربران مطلع هستیم و برنامه‌هایی برای ارتقای ایتا و اضافه کردن قابلیت‌های جدید در دستور کار داریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-11-07 18:26

افزودن دیدگاه جدید