کد مطلب: 

260054

دارندگان آیفون ۴۴ درصد به دریافت iPhone ۱۳ تمایل دارند

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۴۴ درصد از دارندگان فعلی گوشی‌های آیفون در ایالات متحده آمریکا قصد دارند گوشی خود را به مدل iPhone ۱۳ ارتقا دهند.
دارندگان آیفون ۴۴ درصد به دریافت iPhone ۱۳ ۵G تمایل دارند

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، نوشت: بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند یک سال خوب دیگر برای اپل با سری آیفون ۱۳ در راه باشد و همچنین یک نظرسنجی جدید توسط SellCell (از طریق سایت مرجع ۹to۵Mac) نشان می‌دهد که ۴۴ درصد از دارندگان فعلی آیفون در ایالات متحده قصد دارند که گوشی هوشمند خود را به یکی از مدل‌های جدید آیفون ۱۳ ارتقا دهند. از بین چهار گزینه مختلف (iPhone ۱۳، iPhone ۱۳ mini، iPhone ۱۳ Pro و iPhone ۱۳ Pro Max)، آیفون ۱۳ به عنوان محبوب‌ترین مدل انتخاب شده و پس از آن آیفون ۱۳ پرو مکس قرار دارد.

در این نظرسنجی، که ۳۰۰۰ کاربر آمریکایی ۱۸ سال به بالای آیفون به آن پاسخ داده اند، مشخص شد که از ویژگی‌های جدیدی که انتظار می‌رود در برخی یا همه گوشی‌های آیفون ۲۰۲۱ ظاهر شود، نمایشگر متغیر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بیشترین تقاضا را دارد.

تقاضا برای ارتقا به آیفون ۱۳

نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پروموشن باعث پیمایش روان و پخش انیمیشن‌های پیشرفته می‌شود. در حالی که این ویژگی در اصل قاتل باتری است، اما استفاده بهینه از آن باعث صرفه جویی هم می‌شود. صفحه پشتی LTPO همچنین به مدل‌های آیفون ۱۳ اجازه می‌دهد تا یک صفحه نمایش همیشه روشن داشته باشند.

هر دو ویژگی نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و صفحه نمایش همیشه روشن از جمله ویژگی‌های جدیدی بودند که به گفته پاسخ دهندگان، آن‌ها را به سمت خرید آیفون جدید ۲۰۲۱ سوق می‌دهد. مورد اول با ۲۲ درصد آرای پاسخ دهندگان در صدر قرار دارد و مورد دوم نیز با ۱۶ درصد خودنمایی می‌کرد.

دارندگان آیفون ۴۴ درصد به دریافت iPhone ۱۳ تمایل دارند

در کل آمار این نظر سنجی نشان دهنده این بود که ۳۸ درصد دارندگان آیفون قصد خرید آیفون ۱۳ و ۳۱ درصد قصد دریافت iPhone ۱۳ Pro Max را دارند. آیفون ۱۳ پرو نظر ۲۴ درصد از پاسخ دهندگان را به خود جلب کرده و آیفون ۱۳ مینی تنها هفت درصد از آرا را به خود اختصاص داده است.

این پاسخ‌ها با استقبال ضعیف مصرف کنندگان از آیفون ۱۲ مینی مطابقت دارد و طبق گزارشات اپل سال آینده مدل مینی آیفون ۱۴ را ارائه نمی‌دهد. جالب اینجاست که ۲۷ درصد از کاربران آیفون قصد خرید اپل واچ سری هفت را دارند در حالی که ۱۳ درصد می‌گویند که می‌خواهند ایرپاد سه که هنوز به بازار نیامده را بخرند.

طبق گزارشات، اپل واچ سری هفت آینده دارای صفحه نمایش جدید با حاشیه‌های باریک‌تر، پردازنده سریعتر S۷، بهبود اتصال بی سیم و رنگ سبز جدید خواهد بود. در مورد AirPods ۳ هم، می‌توانیم شاهد باتری بزرگتر و تراشه صوتی جدید و بهبود یافته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (7 رای)
سیتنا 5
2021-08-11 15:31

افزودن دیدگاه جدید