کد مطلب: 

294127

زنگ هشدار آیفون غیرفعال شد!

طی چند هفته گذشته، کاربران آیفون سراسر جهان در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که باگ جدیدی در برنامه «زنگ هشدار» آیفون وجود دارد که باعث می‌شود آلارم مطابق زمان‌بندی تنظیم شده به‌صدا درنیامده و کاربر خواب بماند.
زنگ هشدار آیفون غیرفعال شد!

به گزارش سیتنا، تعداد زیادی از کاربران آیفون به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی از مشکل فعال‌نشدن زنگ هشدار آیفون ابراز نارضایتی کرده‌اند. آن‌ها می‌گونید گوشی آیفون، آن‌ها را از خواب بیدار نکرده و آلارم گوشی غیرفعال شده است.

اپل ظاهراً از این موضوع اطلاع دارد و روی برطرف‌کردن این باگ کار می‌کند زیرا این شرکت به وال استریت ژورنال گفته است که از مشکل غیرفعال‌شدن آلارم گوشی‌های آیفون مطلع است و به‌زودی این مشکل را برطرف می‌کند. 

ویژگی Attention Aware

این ویژگی به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌صورت خودکار صدای اعلان‌ها را زمانی که کاربر به گوشی نگاه می‌‌کند کاهش دهد. 

کاربران حدس زدند این قابلیت به‌اشتباه فرد خوابیده را بیدار تشخیص می‌دهد که در حال نگاه‌کردن به گوشی است و برای همین صدای آلارم را کم می‌کند. 

به همین دلیل برخی از کاربران آیفون با انتشار ویدئوها گفته‌اند که موفق شده‌اند مشکل را بخش تنظیمات و با غیرفعال کردن Attention Aware Features برطرف کنند.

غیرفعال‌سازی گزینه‌ Attention Aware Features 

اپل هنوز در مورد این اظهارنظر کاربران واکنشی نشان نداده است، اما اگر می‌خواهید این ویژگی را غیرفعال کنید می‌توانید با مراجعه به بخش فیس‌آیدی و پس‌کد (Face ID > Passcode) گزینه Attention Awareness را خاموش کنید تا این قابلیت باعث پخش نشدن صدای آلارم نشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-02 20:00

افزودن دیدگاه جدید