کد مطلب: 

265996

اضافه شدن ویژگی Face ID به مک بوک‌های اپل

شرکت اپل سال گذشته تصمیم گرفت تا قابلیت تشخیص چهره را به مک بوک‌های خود اضافه کرده و از آن‌ پشتیبانی کند.
اپل

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از 9to5mac، نوشت: به گفته مک گورمن، شرکت اپل قصد دارد فناوری تشخیص چهره را به مک بوک‌های خود اضافه کند.

به تازگی محققان تکنولوژی آمریکا کدهایی را پیدا کردند که نشان می‌دهد شرکت اپل در حال آماده سازی کد macOS برای استفاده از فناوری Face ID است. فیس آی‌دی قابلیت تشخیص چهره در دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل است که به کاربران در مواقع ضروری کمک می‌کند.

گفته شده، این فناوری قبلا در کارت‌های iMac اصلی M۱ وجود داشت. اما هنوز مشخص نشده که چه چیزی باعث شده اپل فیس آی دی  را در مک بوک‌های خود به طور رسمی راه اندازی نکند. مک گورمن می‌گوید: "در این مرحله، فناوری شناسایی چهره Face ID در نمایشگر‌های نازک مک بوک وجود ندارد؛ بنابراین اگر این فناوری روی مک بیاید، فکر می‌کنم ابتدا روی iMac یا مانیتور خارجی باشد.

اپل قطعا روی این موضوع کار کرده ، اما زمان نشان خواهد داد که آیا این قابلیت را راه اندازی می‌کنند یا خیر."همانطور که توسط فیلیپ اسپوسیتو از ۹to۵Mac کشف شده، در حال حاضر، اپل در حال توسعه یک صفحه نمایش خارجی جدید با یک پردازنده داخلی است. افزون بر این غول فناوری آمریکا قرار است به زودی مک بوک iMac ۲۷ اینچی جدید خود را به بازار جهانی عرضه کند که به احتمال زیاد یک iMac Pro جدید است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-02-08 08:25

افزودن دیدگاه جدید