کد مطلب: 

294090

ایجاد یک میلیون شغل دیجیتالی در فیلیپین تا سال ۲۰۲۸

دولت فیلیپین قصد دارد تا سال ۲۰۲۸ یک میلیون شغل دیجیتال ایجاد کند که تخمین زده می‌شود حدود ۴۰۰ میلیون دلار بودجه دولتی برای حمایت از خدمات عمومی و پروژه‌های زیربنایی نیاز می‌باشد.
ایجاد یک میلیون شغل دیجیتالی در فیلیپین تا سال ۲۰۲۸

به گزارش سیتنا، در تلاش برای حل نرخ فزاینده بیکاری در فیلیپین، دولت قصد دارد تا سال ۲۰۲۸ یک میلیون شغل دیجیتال ایجاد کند که تخمین زده می‌شود حدود ۴۰۰ میلیون دلار بودجه دولتی برای حمایت از خدمات عمومی و پروژه‌های زیربنایی نیاز می‌باشد. این بیانیه توسط رئیس جمهور فردیناند مارکوس جونیور در یکی از صفحات شبکه اجتماعی خود پس از گفتگو با مشاور شورای بخش خصوصی در مورد موضوعات مربوط به طرح ها و تقویت مشاغل دیجیتالی اعلام شد.

علاوه بر این، رئیس‌جمهور همچنین از توانمندسازی شورای توسعه نیروی کار دیجیتال فیلیپین حمایت کرد که مشارکت‌های دولتی و خصوصی را برای توسعه مهارت‌ها و برنامه‌های آموزشی رهبری خواهد کرد. موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت اجرای پروژه ۱۰هزار کارمند در بخش دیجیتال است که آغاز خواهد شد و گروه آموزشی بزرگتری را در فیلیپین رهبری خواهد کرد تا به طور قابل توجهی قابلیت های خدمات دیجیتالی دولت را افزایش دهد.

 در پایان، نیاز به تقویت اینترنت و دسترسی به شبکه پایدار نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اولویت بندی مکان‌های دور از دسترس تا اطمینان حاصل شود که فیلیپین به اهداف تبدیل شدن به یک کشور دیجیتالی = رقابتی در آینده نزدیک دست خواهد یافت.

سرمایه گذاری بیش از ۷۰۰ میلیون دلار برای بخش بانکداری دیجیتال

در تحولات اخیر، فیلیپین افزایش مداوم سرمایه گذاری برای بخش بانکداری دیجیتال را دریافت و از سال ۲۰۲۱ تا به امروز، بیش از ۷۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری از شرکت های جهانی و محلی دریافت کرده است.  

 بر اساس گزارش انجمن بانک های دیجیتال فیلیپین، تعداد کاربران بانک های دیجیتال مانند MAYA و GoTyme Bank تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۵.۹ میلیون نفر افزایش یافت، در حالی که مبلغ سپرده گذاری شده از این کاربران نیز به بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافت که بالاتر از ۶۰۰ میلیون دلار سپرده در سال ۲۰۲۲ ثبت شده است.

 به گفته آنجلو مادرید، رئیس این انجمن، افزایش مستمر سرمایه‌گذاری در صنعت بانکداری دیجیتال، نقطه مثبتی را در توانایی این بخش برای تحریک رشد اقتصادی، ایجاد مشاغل بیشتر و گسترش دسترسی به پس‌انداز و اعتبار در فیلیپین نشان می‌دهد.

مادرید همچنین افزود در حالی که بانک‌های دیجیتال مسیر سودآوری را طی می‌کنند و از طریق تسهیل تراکنش‌های آنلاین، شمول مالی را در کشور تسریع می‌بخشند، که برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک و استفاده از سرمایه نیز نقش مهمی در این صنعت دارد.

 در سال ۲۰۲۱، بانک مرکزی فیلیپین یک دسته بانکداری دیجیتال جدید در بخش خود ایجاد کرد تا خدمات مالی دیجیتال را در این کشور تقویت کند و در حال حاضر شش بانک دیجیتال دارای مجوز در فیلیپین وجود دارد که شامل Go Tyme Bank، Maya Bank، Overseas Filipino Bank، Tonik Digital Bank ،   Digital Union Bank و  UNO Digital Bank است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-01 15:10

افزودن دیدگاه جدید