کد مطلب: 

266775

چگونه آیفون نو را از تعمیر شده آن تشخیص دهیم؟

برای تشخیص اینکه یک گوشی آیفون جدید بوده و یا مورد تعمیر قرار گرفته است می‌توانید به شماره مدل دستگاه‌های اپل رجوع کنید.
اپل

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین رنت، نوشت: محصولات اپل را می‌توان از فروشگاه‌های مختلفی تهیه کرد. به تازگی خریداران گزارش دریافت محصولات قدیمی را به جای گوشی‌های نو داده اند.

احتمالا دوست دارید بدانید دستگاهی که خریداری کرده اید جدید است و یا مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است.

راهی برای بررسی این موضوع وجود دارد و تنها چیزی که برای رسیدن به جواب نیاز دارید، شماره مدل دستگاه‌های اپل است.شماره مدل، از اعداد و حروف الفبا تشکیل شده که ترکیبی از شناسه‌های منبع، مدل و منطقه دستگاه تشکیل شده است.

این کد بررسی سریع اطلاعات دستگاه از جمله جدید بودن آن را آسان می‌کند. برای پیدا کردن شماره مدل در آیفون یا آیپد، تنظیمات یا Settings را باز کرده و روی گزینه General ضربه بزنید. در منوی باز شده روی About ضربه بزنید. اکنون شماره مدل در گزینه چهارم این فهرست دیده می‌شود.

اگر شماره مدل با «M» شروع شود، این بدان معناست که دستگاه جدید است و از فروشگاه رسمی اپل، چه آنلاین چه آفلاین، خریداری شده است. اگر شماره مدل با هر حرف دیگری شروع شود، ممکن است به کاربر یک دستگاه قدیمی فروخته شده باشد.حرف اول شماره مدل به چه معناست؟

در صورت خرید یک آیفون یا آیپد دست دوم، این دستگاه می‌تواند جایگزین، تعمیر شده یا یک محصول سفارشی شده باشد. اگر شماره مدل دستگاه با «N» شروع شود، این بدان معناست که آیفون یا آیپد خریداری شده یک دستگاه جایگزین است.

این نوع از دستگاه‌ها عموما توسط اپل در ازای دستگاه‌های معیوب ارائه می‌شوند. باید در نظر داشت که اکثر گوشی‌های جایگزین جدید نیستند. اگر شماره مدل دستگاه با «F» شروع شود، این نشان می‌دهد که دستگاه تعمیر شده است.

مدل‌های بازسازی شده دستگاه‌هایی هستند که احتمالا به دلیل وجود نقص توسط مشتری به شرکت بازگردانده و تعمیر شده اند.

در نهایت اگر شماره مدل محصول با «P» شروع شود، به این معنی است که دستگاه یک گوشی شخصی سازی شده است. اپل شخصی سازی دستگاه‌ها را از طریق فروشگاه رسمی خود ارائه و به کاربران امکان می‌دهد نام، پیام و حتی ایموجی‌های روی دستگاه اپل را شخصی سازی کنند. سایر حروف شماره مدل حاوی اطلاعاتی درباره رنگ، فضای ذخیره سازی و منطقه دستگاه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-06 08:45

افزودن دیدگاه جدید