کد مطلب: 

179099
سرپرست شرکت مخابرات ایران، خبر داد:

هفت برابر شدن هزینه‌های مخابرات طی 12 سال اخیر

سرپرست شرکت مخابرات ایران، می‌گوید: در 12 سال گذشته که تعرفه های مخابرات ثابت بوده، هزینه های مخابرات 7 برابر شده است که توسعه در این بخش را با مشکل مواجه کرده است.
هفت برابر شدن هزینه‌های مخابرات طی 12 سال اخیر

به گزارش سیتنا، مهندس دهناد در آیین معارفه معاون جدید تنظیم مقررات شرکت متبوعش، افزود: طی 12 سال گذشته هزینه بخش هایی افزایش یافته که امکان صرفه جویی در آن وجود ندارد. به عنوان مثال، حقوق و  دستمزد، مالیات، تجهیزات و... طی سال های گذشته با تورم مواجه بوده است، ولی در عین حال ما ملزم به پرداخت آن هستیم.

وی افزود: در این شرایط باید تعرفه ها حداقل معادل تورم افزایش می یافت که متاسفانه تاکنون عملی نشده است.

سرپرست شرکت مخابرات ایران با اشاره به جایگاه ارتباطات و مخابرات در توسعه، افزود: مخابرات زیربنای توسعه است و اگر زیر بنا توسعه نیابد، توسعه سایر بخش ها با مشکل روبرو می شود. برای توسعه، نیازمند منابع هسیتم و درحال حاضر مهمترین چالش ما تعدیل تعرفه هاست که انتظار داریم هرچه سریعتر با نگاه مثبت وزیر محترم ارتباطات این مشکل حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه نیروی انسانی در شرکت، گفت : چرخش شغلی در مدیریت نوین به عنوان یک اصل پذیرفته شده و قطعاً آثار مثبتی را برای مجموعه دارد. این اقدام ، هم انتقال تجربیات و هم ایجاد تحرک سازمانی را در پی دارد.

مهندس دهناد افزود: اصل بر این است که از سرمایه های شرکت متناسب با نیازها و ماموریت ها استفاده بشود و ما با تغییر ساختار مخابرات ، برنامه استفاده از همه منابع انسانی را اجرا می کنیم.

در این مراسم مهندس تراکمه به عنوان معاون رگولاتوری و تنظیم مقررات مدیرعامل معرفی و از خدمات مهندس لواسانی قدردانی شد.

گفتنی است؛ مهندس تراکمه پیش از این با عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان هرمزگان فعالیت می کرد؛ سپس به عنوان معاون برنامه ریزی فنی و اقتصادی شرکت مخابرات ایران مشغول به کار شد ؛ اما سال گذشته از شرکت مخابرات جدا شد و با عنوان معاون برنامه ریزی فنی و اقتصادی استانداری به استان هرمزگان برگشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-28 16:43

دیدگاه‌ها

تصویر محمد کریم اخویزادگان
مدیریت هزینه ها اشتباه بوده ولی ظاهرا مدیران مخابرات فکر میکنند اگر تعرفه ها هم چند برابر شود مشکل حل خواهد شد . به فرض افزایش تعرفه چند مشکل ایجاد میگردد: اول اینکه مردم برای ارتباطات خود به سراغ سایر سرویس های ارتباطی مجاز یا غیر مجاز میروند و مخابرات مشتریان خود را از دست خواهد داد. دوم اینکه عواملی فرصت طلب که در بدنه مخابرات روزنه هائی ایجاد کرده و با نفوذ از این روزنه ها اموال را عارت کرده و میکنند با افزایش درامد ظاهری بیشتر تحریک شده و سواستفاده خود را تشدید میکنند پس جناب دهناد بدانید کسانی که شما را سرکار آورده اند برای استفاده از توانائی مجدود شما به عنوان یک ایرانی نبوده و بلکه بخاطر این بوده که شما که در مسائل توجیه نیستید فرصتی فراهم کنید تا اینها به سو استفاده خود ادامه دهند و شما هم سرگرم طرح راه خل های نشدنی باشید . اگر باور ندارید که هزینه ها ی هفت برابری تحمیلی و برای سو استفاده بوده است بروید ماجرای خرید ها ی فرمایشی از شرکت ژرفنگر در پوشش صا ایران در رابطه با تجهیزات تلبس در دیتا به صد برابر قیمت واقعی و نیز خرید هائی که از گروه آریا ( آریا همراه ) مفسد اعدامی معروف شده را مطالعه فرمائید تا بفهمید که کسانیکه شما را مدیر عامل انتخاب کرده اند در این معامله های اشاره شده که نمونه ای از علت بالا رفتن هزینه ها بوده کیستند و چه هدفی داشته و دارند خیلی مواظب باشید که شما را گاز خفه نگند و مانند مدیر عامل اول مخابرات خصوصی شده خون شما و خانواده محترمتان به باد داده نشود چون اینها در این کار هم تجربه دارند.
ارسال شده توسط محمد کریم اخویزادگان در 06 مرداد 94 - 19:18

افزودن دیدگاه جدید