کد مطلب: 

16290

برای توسعه ICT در کشور باید تمام موانع موجود را رفع کرد

برای توسعه ICT در کشور باید تمام موانع موجود را رفع کرد

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات با اشاره به اهمیت توسعه سرمایه های انسانی بر لزوم توجه به نیروی انسانی در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: توجه به نیروی انسانی در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور موثر است.

 

به گزارش سیتنا، مهندس مهدی راسخ در مراسم چشم انداز سال دوم دولت تدبیر و امید در وزارت ارتباطات، اظهار داشت: توجه به بهبود مستمر و ایجاد نظام تشویق و تنبیه برای کارکنان،  پیاده سازی نظام شایسته سالاری را در دولت ممکن سازد.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: باید آموزش کارکنان مطابق با نیازها باشد و در این راستا در وزارت ارتباطات طی یکسال گذشته این مهم اجرا شده است.

 

وی باتاکید بر این که چشم انداز فعالیت های کارکنان وزارت در سال دوم دولت تدبیرو امید باید روشن باشد تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی موظف هستیم که بیشتر به رونق اقتصادی توجه کرده و در همین زمینه با استفاده از سرمایه های مادی و در جهت رشد و شکوفایی کشور قدم برداریم.

 

وی تامین ارز مورد نیاز برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه را یکی از اقدامات مهم این وزارت خواند و گفت: برای توسعه ICT در کشور باید تمام موانع موجود را رفع کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-26 16:49

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
عجب جناب راسخ! و شایسته سالاری !! چند سال تو دفتر خسروی در مخابرات استان تهران تو اون اتاق کوچیکه چه وضایفی داشتی ؟ پشت اون کامپیوتر مونیتور سبز رنگ ای بی ام در حد یه کارشناس ساده در دولت محمود خان رشد سریع کردی و در دولت تدبیر و امید هکذا !!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید