کد مطلب: 

295163

الکامپ؛ فرصتی برای همه‌ی فعالان صنف آی‌تی و اقتصاد دیجیتال کشور

رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد که نمایشگاه الکامپ فرصت خوبی برای همه‌ی فعالان صنف آی‌تی و اقتصاد دیجیتال کشور است تا در کنار هم، به تعامل و گسترش ارتباطات بپردازند.
الکامپ؛ فرصتی برای همه‌ی فعالان صنف آی‌تی و اقتصاد دیجیتال کشور

به گزارش سیتنا، مظاهر مرجانی درباره نمایشگاه الکامپ گفت: «نمایشگاه الکامپ فرصت خوبی برای همه‌ی فعالان صنف آی تی و اقتصاد دیجیتال کشور است تا در کنار هم، به تعامل و گسترش ارتباطات بپردازند. به همین علت، باید تلاش کنیم تا هر سال الکامپ باشکوه‌تری را در مقایسه با ادوار قبلی داشته باشیم. فعالان نرم‌افزاری نیز همه ساله در این نمایشگاه حضور داشته‌اند و آن را متنوع‌تر و غنی‌تر کرده‌اند. امیدوارم امسال هم شاهد این مسئله باشیم. در کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نصر تهران برای حضور بیشتر شرکت‌های این حوزه نیز درحال برنامه‌ریزی هستیم».

او در ادامه افزود: «تعداد زیادی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران را شرکت‌های نرم‌افزاری تشکیل می‌دهند. به صورت کلی این حوزه در حال رشد است و سهم قابل توجهی از بازار فناوری اطلاعات را در بر می‌گیرد. این مسئله ایجاب می‌کند فضای مناسبی برای این شرکت‌های نرم‌افزاری در نمایشگاه امسال در نظر گرفته شود. بنظرم حضور گسترده شرکت‌های نرم‌افزاری در نمایشگاه منجر به افزایش تعداد بازدیدکنندگان خواهد شد. همچنین باید به تبلیغات محیطی در سطح شهر بیشتر توجه کنیم. در واقع باید اطلاع‌رسانی گسترده برای حضور مردم در نمایشگاه انجام شود».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-26 11:22

افزودن دیدگاه جدید