کد مطلب: 

295026

رئیس کمیسیون اینترنت اشیا سازمان نصر تهران: به دنبال پیوند اقتصاد سنتی و دیجیتال در الکامپ هستیم

رئیس کمیسیون اینترنت اشیا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت: امیدواریم فضای الکامپ امسال به صورتی باشد که نمایندگان صنایع سنگین و سنتی نیز حضور داشته باشند تا در همکاری با شرکت‌های فناور، فضای اقتصادی خوبی را رقم بزنند و شاهد سرمایه‌گذاری آن‌ها در اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.
رئیس کمیسیون اینترنت اشیا سازمان نصر تهران: به دنبال پیوند اقتصاد سنتی و دیجیتال در الکامپ هستیم

به گزارش سیتنا، روزبه بابازاده درباره‌ی برگزاری نمایشگاه الکامپ می‌گوید: «امیدوارم در الکامپ 27، شاهد حضور پررنگ‌تر شرکت‌های حوزه اینترنت اشیا و هوشمندسازی باشیم چراکه نیازهای صنعت و جامعه در این حوزه روز به روز در حال افزایش است. امیدواریم فضای الکامپ امسال به صورتی باشد که نمایندگان صنایع سنگین و سنتی نیز حضور داشته باشند تا در همکاری با شرکت‌های فناور، فضای اقتصادی خوبی را رقم بزنند و شاهد سرمایه‌گذاری آن‌ها در اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور باشیم».

او همچنین گفت: «در سال‌های گذشته ما الکامپ ترند را داشتیم که هدف آن معرفی شرکت‌هایی بود که در لبه تکنولوژی حرکت می‌کردند. در این دوره سعی داریم با همکاری کمیسیون‌های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و علم داده، به نحوی برند الکامپ را در نمایشگاه الکامپ 1403 دوباره احیا کنیم».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-23 08:53

افزودن دیدگاه جدید