کد مطلب: 

295138

لزوم تمرکز بر رشد تولیدات در بخش آی تی

رئیس کمیسیون تولید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت: با توجه به نیازهای کشور، باید به تولید بیش از پیش توجه کنیم و بر رشد تولیدات در بخش آی تی تمرکز کنیم، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت فاوا با دیدگاهی جدید و حمایتی به بخش تولید نگاه کند.
لزوم تمرکز بر رشد تولیدات در بخش آی تی

به گزارش سیتنا، مسعود معزی‌نیا در خصوص برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ و حضور شرکت‌های تولیدکننده در آن می‌گوید: «با توجه به نیازهای کشور، باید به تولید بیش از پیش توجه کنیم و بر رشد تولیدات در بخش آی تی تمرکز کنیم. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت فاوا با دیدگاهی جدید و حمایتی به بخش تولید نگاه کند».

وی در ادامه افزود: «نمایشگاه الکامپ یکی از فرصت‌هایی است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می‌توانیم جلوه‌هایی از تولیدات کشور در بخش فناوری اطلاعات را به نمایش بگذاریم. البته این مهم پیش شرط‌هایی مانند فضای اختصاصی برای شرکت‌های تولیدکننده دارد. با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از این بخش، شاهد حضور گسترده بخش تولید در نمایشگاه امسال خواهیم بود. در کمیسیون تولید سازمان نیز تمرکز ما بر افزایش مشارکت در نمایشگاه است».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-26 08:52

افزودن دیدگاه جدید