کد مطلب: 

295074

اقدام عجیب تیک‌تاک در حذف حساب‌های حامی فلسطین!

شبکه اجتماعی چینی تیک‌تاک با انتشار گزارشی اعلام کرد که سه هزار حساب کاربری متعلق به ۱۵ کارزار مختلف که به زبان‌های فارسی، انگلیسی، هندی و اردو در حمایت از مردم فلسطین تولید محتوا می‌کردند را مسدود کرده است.
اقدام عجیب تیک‌تاک در حذف حساب‌های حامی فلسطین!

به گزارش سیتنا، شبکه اجتماعی تیک‌تاک با انتشار گزارشی اعلام کرد در ماه فوریه امسال ده‌ها حساب حامی فلسطین در این شبکه را مسدود کرده است.

این حساب‌ها با فعالیت از اکتبر ۲۰۲۳ و با آغاز تهاجم نظامی رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، محتواها پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را منتشر می‌کردند.

این حساب‌ها با نشر محتوای انتقادی درباره سیاست‌های آمریکا و رژیم اسرائیل، تلاش داشتند افکار عمومی شهروندان غربی را آگاه کنند.

گزارش منتشر شده نشان می‌دهد در مجموع ۶۵ حساب که ۱۱۶ هزار و ۶۱۲ دنبال کننده داشتند، به وسیله تیک‌تاک شناسایی و از این پلتفرم حذف شدند.

تیک‌تاک در مجموع سه هزار حساب کاربری متعلق به ۱۵ کارزار مختلف را بین ماه‌های ژانویه تا آوریل ۲۰۲۴ شناسایی و حذف کرده است.

این کانال‌ها که به زبان‌های فارسی، انگلیسی، هندی و اردو فعالیت داشتند، در حمایت از مردم فلسطین تولید محتوا می‌کردند.

اردیبهشت ۱۴۰۲ نیز شرکت متا به عنوان مالک فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ، از حذف ۴۰ حساب، هشت صفحه و یک گروه حامی فلسطین از پلتفرم‌های خود خبر داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-24 20:23

افزودن دیدگاه جدید