کد مطلب: 

291983

کنایه ایلان ماسک به فیس‌بوک و اینستاگرام

ایلان ماسک، مالک شرکت «ایکس» پس از اختلالی که شامگاه سه‌شنبه در فیس‌بوک و اینستاگرام رخ داد، تصویری کنایه‌آمیزی را به اشتراک گذاشت که در آن، پلتفرم‌های «متا» به صورت پنگوئن‌هایی دیده می‌شوند که به «ایکس» ادای احترام می‌کنند.
کنایه ایلان ماسک به فیس‌بوک و اینستاگرام

به گزارش سیتنا، ایلان ماسک، مالک شرکت «ایکس» پس از اختلالی که شامگاه سه‌شنبه در فیس‌بوک و اینستاگرام رخ داد، تصویر کنایه‌آمیزی را به اشتراک گذاشت.

در این تصویر پلتفرم‌های «متا» به صورت پنگوئن‌هایی دیده می‌شوند که به پلتفرم «ایکس» ادای احترام و سلام نظامی می‌کنند.

ماسک همچنین در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به این دلیل است که سرورهای ما فعال هستند.»

کنایه ایلان ماسک به فیس‌بوک و اینستاگرام

گفتنی است؛ به دنبال اختلال روز گذشته (سه شنبه) فیسبوک و اینستاگرام که بیش از ۵۵۰ هزار گزارش اختلال در فیسبوک و حدود ۹۲ هزار مورد برای اینستاگرام گزارش شد، شرکت متا اعلام کرد که پس از تجربه یک قطعی که به دلیل مشکلی فنی ایجاد شد و برای بیش از دو ساعت ارتباط صدها هزار کاربر را در سراسر جهان مختل کرد، پشتیبانی‌‌های لازم انجام گرفت!

این اختلالات در حدود ساعت ۱۰ صبح به وقت شرق آمریکا شروع شد و بسیاری از کاربران در رسانه های اجتماعی، گفتند که از فیسبوک و اینستاگرام خارج شده‌اند و نمی‌توانند دوباره وارد این پلتفرم‌ها شوند.

یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: «ما این حادثه را زیر نظر داشتیم و در حال حاضر، اطلاع خاصی از فعالیت سایبری مخربی نداریم.»

بر اساس گزارش وب‌سایت Downdetector.com، در اوج اختلال در دسترسی به فیسبوک و اینستاگرام، بیش از ۵۵۰ هزار گزارش اختلال در فیسبوک و حدود ۹۲ هزار مورد برای اینستاگرام گزارش شده است.

اندی استون، سخنگوی متا در پستی در شبکه ایکس، بدون آنکه توضیح بیشتری درباره اختلال پیش‌آمده بدهد، گفت: «اوایل امروز، یک مشکل فنی باعث شد مردم برای دسترسی به برخی از خدمات ما مشکل داشته باشند. ما این مشکل را برای همه کسانی که تحت تاثیر آن قرار گرفته بودند، حل کردیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-06 18:24

افزودن دیدگاه جدید