کد مطلب: 

289454

بدری، نماینده مجلس: رفع فیلترینگ پلتفرم‌های بین‌المللی در هاله‌ای از ابهام است

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس طی تذکری در صحن، گفت: متأسفانه در حالی که مشکل سرعت اینترنت حل نشده دولت نسبت به افزایش بهای اینترنت اقدام کرده این چه تدبیری است که در آستانه انتخابات در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفته و رفع فیلترینگ پلتفرم‌های بین‌المللی هم در هاله‌ای از ابهام است.
بدری، نماینده مجلس: رفع فیلترینگ پلتفرم‌های بین‌المللی در هاله‌ای از ابهام است

به گزارش سیتنا، صدیف بدری در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه 11 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بر ضرورت افزایش حقوق کارگران در سال 1403 تأکید کرد و گفت: همچنین ضروری است به افزایش حقوق کارکنان جهاد کشاورزی، وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت و درمان و پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان این وزارتخانه توجه ویژه شود.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: در لایحه دولت افزایش حقوق 18 درصد تعیین شده درر حالی که تورم بالای 40 درصد است و با این تورم همخوانی ندارد.

وی افزود: متأسفانه در حالی که مشکل سرعت اینترنت حل نشده دولت نسبت به افزایش بهای اینترنت اقدام کرده این چه تدبیری است که در آستانه انتخابات در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفته و رفع فیلترینگ پلتفرم‌های بین‌المللی هم در هاله‌ای از ابهام است و دانشجویان، دانشمندان و محققان ما را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-01 11:33

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
درهرصورت باید برای رفع محدودیت ها مخصوصا رفع محدودیت فروشگاه های نرم افزاری اقدام بشه , بشدت موافق رفع محدودیت هستیم
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 02 - 11:43

افزودن دیدگاه جدید